آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 4 تیر ماه 1402 = 25-06 2023

رهبر طالبان: زنان افغان را نجات دادیم و رفتیم ایران آب بازی! + فیلم

رهبر طالبان آزادی زنان و دختران افغانستان را مدیون به قدرت رسیدن این گروه دانست و در بیانیه ای به مناسبت تعطیلات عید قربان گفت: گام هایی برداشته شده است تا زندگی زنان را راحت و مرفه مطابق با قانون شریعت اسلامی فراهم کنیم. جنبه های منفی اشغال بیست ساله در رابطه با حجاب و ضلالت زنان به زودی پایان خواهد یافت.

وی افزود: گام های لازم برای بهبود وضعیت زنان به عنوان نیمی از جامعه برداشته شده است. همه نهادها موظف به کمک به زنان در تأمین حقوق ازدواج، ارث و سایر حقوق بوده اند.

به گزارش فرانس24؛ صحبت‌های هیبت الله آخوندزاده درحالی بیان می‌شود که سازمان ملل هفته گذشته نگرانی عمیق خود را نسبت به محروم شدن زنان از حقوق اولیه خود تحت حکومت طالبان ابراز و نسبت به آپارتاید جنسیتی سیستماتیک در افغانستان هشدار داد.

آب‌بازی طالبان در میدان نقش جهان اصفهان!

فیلم زیر: انتشار تصاویری از آب‌بازی طالبان در حوض میدان نقش جهان اصفهان مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.





www.youtube.com/watch?v=RKN_wBt-K5s

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



نسل بیدار June 25, 2023 12:22 PM

آخوند‌ها همه تروریست‌های جهان را جمع کردند در ایران * از کوروش بزرگ رسیدیم به اینجا * آیا خجالت نداره ؟ چه زمانی قرار است به غیرت یک ملت بر بخورد که میهنش به این روز سیاه نشسته ؟؟؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام June 25, 2023 12:22 PM

با آزادی ایران از چنگال علی خامنه ای و آخوندهای جنایتکار کثیف دزد و همدست طالبان چنان بلایی به سر طالبان بیاوریم که در تاریخ این بیداری اسلامی را به عنوان خفتگان صد هزار ساله معرفی کنند و آن وقت است که ما آزادی زنان افغانستان را جشن خواهیم گرفت

اکنون باید بریتانیا بیاید و جوابگوی کارهای گذشته اش باشد و نه از مردم ایران بلکه از افغانهای ایرانی تبار مانند تاجیک و هزاره و دیگران پوزش بخواهند که این جانوران اسلام سیاسی را به جان مردم افغان انداختند و خودشان فرار کردند

آنچه که در این میان باقی مانده انقلاب مسلحانه مردم ایران است که دیر یا زود انجام خواهد شد و شتری است که در خانه ای استعمارگران خوابیده و بهتر است که هرچه زودتر این شتر را قورت دهند چون بدون ایرانی آزاد هیچ چیزی در منطقه درست نخواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شیدا June 25, 2023 06:35 PM

آب حوض را باید با مواد ضد عفونی شست شرم بر طالب و جاعش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: