آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 8 فروردین ماه 1402 = 28-03 2023

فیلم؛ "ناتو" برای زدن تیر خلاص به پوتین در اوکراین آماده می‌ شود

نخستین سری از تانک‌های مدرن بریتانیایی و آلمانی که کی‌یف مدت‌ها منتظر آن‌ها بود بالاخره به اوکراین تحویل داده شد. تانک‌های نظامی چلنجر و لئوپارد که در ابتدای سال (میلادی) وعده ارسال آن به کی‌یف داده شده بود، به موقع و برای عملیات بهاری که توسط نیروهای اوکراینی برنامه‌ریزی شده بود، به خاک این کشور می‌رسند.

وزیر دفاع اوکراین در پستی در فیسبوک اعلام کرد که «چلنجرهای بریتانیایی، کوگار‌های آمریکایی و ماردر‌های آلمانی به ارتش اوکراینی اضافه شده‌اند.» او بدون آن‌که تاریخ دقیق ورود این تانک‌ها را به اوکراین ذکر کند عکسی از آن‌ها را نیز منتشر کرده است.

اوکراین چندین ماه است که خواستار دریافت تانک‌های و سیستم‌های تسلیحاتی مدرن برای مقابله با ارتش متجاوز روسیه است.

همزمان صدراعظم آلمان اعلام کرد که برلین تانک‌های جنگی «بسیار مدرن» لئوپارد را به کیف تحویل داده است. وزیر دفاع آلمان نیز گفت مطمئن است این تانک‌ها می‌‌توانند نقش تعیین کننده‌ای در خط مقدم جنگ داشته باشند.

از سوی دیگر سخنگوی کاخ کرملین در مسکو بار دیگر تهدید کرد با وجود انتقادات گسترده کشورهای غربی، روسیه برنامه‌های خود برای استقرار تسلیحات هسته‌ای «تاکتیکی» در بلاروس تغییر نخواهد داد.

در همین حال اتحادیه اروپا نسبت به استقرار سلاح‌های هسته‌ای روسیه در بلاروس به این کشور هشدار داده است. ناتو نیز با خطرناک خواندن اقدام روسیه تاکید کرد اوضاع را از نزدیک زیر نظر دارد و اگر تغییری در موضع هسته‌ای روسیه ببیند قویا به آن پاسخ خواهد داد.

فیلم زیر: ورود تانک های آمریکايی به خاک آلمان برای ارسال به اوکراین




www.youtube.com/watch?v=GhktiRFNpUY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



مرگ بر روسیه March 28, 2023 11:57 AM

دهن پوتین را که زدن میان سراغ کوچکترها بعد مثل نازی ها دنبال جاسوسان آنها در غرب می گردند و آنها را دانه دانه می گیرند. ظاهرا در انگلیس برای ملاها شروع شده.

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا March 28, 2023 12:15 PM

در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ برای این جنایتکار کرملین پیش بینی کردم ٫ که این ابله روسی درب جهنم را با این حمله جنایتکارانه به همسایه صلح جوی باز کرد
از او ابله تر این آخوندهای خونریز و ارازل و اوباش چاقو کش او بودنند که به این انسان کش روسی لبیک گفتنند
به اسم نازی بودن قربانیان آمدنند و خود از جنایتکاران هیتلر و همکارانش بد تر بودنند ٫ اس اس هم کودکان را می ربود و به نازی های بدون فرزند و والدین رضاعی میداد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: