آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 7 فروردین ماه 1402 = 27-03 2023

از زبان خودشان؛ فاجعه‌ای که فیلترینگ اینترنت در ایران به بار آورد

نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: حداقل ما در زمینه کنترل اینترنت و مهار پلتفرم‌های خارجی، دست‌کم ۱۰ میلیون شغل را از دست دادیم، یعنی با محدودیت اینترنت و اجرای طرح صیانت، قبل از ابلاغ مجلس و اجرای غیرقانونی آن، ۱۰ میلیون شغل در سطح کشور از دست رفت، یعنی در طول یک سال و نیم دولت آقای رییسی به جای اینکه یک میلیون و نیم شغل ایجاد کنیم، هشت میلیون و نیم شغل را از دست دادیم.

به گزارش رویداد۲۴، جلال محمودزاده می‌گوید: آقای رییس جمهور در ابتدای شروع به کار خود و حتی در شعار‌های انتخابی‌اش به موضوعاتی از جمله کنترل تورم و کاهش گرانی پرداختند که همه آن حرف‌ها، برعکس از آب درآمد. آقای رییسی مدعی بودند که می‌توانند نرخ دلار را از ۱۵ هزار تومان هم کاهش دهند و تورم دلار ۴۰ تومانی را نصف کنند یا اینترنت را طوری تقویت کنند که افراد نگران کار کردن در این حوزه نباشند. رییس جمهور گفت در طول چهار سال، چهار میلیون شغل و مسکن ایجاد می‌کنند، حال باید پرسید به کجا رسیدید؟

نماینده مهاباد با انتقاد از عملکرد دولت سیزدهم می‌گوید: پیشنهاد اصلی من برای ساماندهی به این وضعیت اقتصادی بهم‌ریخته، کشاندن رییس جمهور به مجلس است تا از او بپرسیم و ایشان پاسخ بدهند و چنانچه قانع نشدیم، از اهرم‌های نظارتی دیگرمان استفاده کنیم؛ به هر حال رییس جمهور، رییس اجرایی کشور است و باید جوابگوی شرایط فعلی مملکت باشد.





سوگند March 28, 2023 05:52 AM

این یارو را بجرم ارتداد باید بگیرند و اعدامش کنند
چون با این حرفش ثابت کرده که از اسلام خارج شده اگر مسلمان بود میدانست که هم لباسان رئیسی ۱۴۰۰ ساله یک بابائی را کردن توی چاه و از قبلش قرنهاست به نان و نوائی رسیده اند مسکن و شغل که چیز پیش پاافتاده ای است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: