آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 27 بهمن ماه 1401 = 16-02 2023

چرا مبتکر "زمستان سخت اروپا" آفتابی نمی‌شود؟ پاسخ آیت الله

روزنامه اعتماد با عنوان پس چه شد آن زمستان سخت؟، نوشت: محمد مرندی، تیم مذاکره کننده در مذاکرات وین اواخر تابستان گفته بود زمستان نزدیک است و اروپا با بحران انرژی فلج کننده مواجه است.

این منبع نوشت: کلیدواژه «زمستان سخت» تبدیل شد به امید دولت رئیسی تا اینکه بتواند از این طریق اروپا را تحت فشار بگذارد. حالا اواخر زمستان است و اروپا با مدیریت و برنامه‌ریزی خود توانست مشکل گاز را رفع کند.

زمستان تمام شده و روسیاهی‌ش مانده به کسانی که فکر می‌کردند اروپا با بحران انرژی فلج کننده به زانو در خواهد آمد. اما این تورم ۴۰ درصدی و قیمت عجیب دلار بود که کمر معیشت و اقتصاد مردم را شکست.

آیت الله: غالب مردم در خط فقر قرار گرفته‌اند

آیت الله فاضل لنکرانی ابراز داشت: خط فقر در سال جاری خیلی بالاتر آمده، بطوریکه ما امروز در جامعه قشر متوسط نداریم، اگر سال گذشته ۶۴ درصد مردم قشر متوسط جامعه بودند الآن ۲۴ درصد شده است، یعنی غالب مردم در خط فقر قرار گرفته‌اند.

آیت الله فاضل لنکرانی گفت: مشکل فقر از چیز‌هایی است که در نظام اسلامی بعد از ۴۴ سال تصورش برای انسان مشکل است چه رسد به واقعیت خارجی آن.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان ساخت: امروز بخشی از سرمایه‌داران در کشور هستند که قدرت شمارش سرمایه‌شان را ندارند، بالأخره نظام اسلامی یک ارتباطی با این‌ها باید داشته باشد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: