آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 22 خرداد ماه 1401 = 12-06 2022

کیسیینجر اسلامی: جامعه بر سر دو راهی سین و شین است!

پاسدار حسن عباسی با بیان اینکه در عصر امروز جامعه بر سر دو راهی سین و شین (شهید و سلبریتی) است، گفت: ریشه سلبریتی گرایی را در این مملکت می‌زنیم.

عباسی با بیان اینکه سرود سلام فرمانده نشان داد که اسلام به نتیجه رسیده است، افزود: پس از اینکه این سرود در دنیا جاری شد، این همه دشمنی و خباثت شیاطین نشان از موفقیت سرود و به نتیجه رسیدن هدف اسلام داشت.

وی با بیان اینکه اشتباه ما این بود که نواقص سلبریتی‌ها را نشان ندادیم و در تریبون‌های رسمی آن‌ها را با نام و نشان معرفی نکردیم، تصریح کرد: بخی از این سلبریتی‌ها برای جوان امروز الگو شده و خیلی‌ها را به گناه کشاندند.

عباسی با اشاره به فرمایشات امام راحل مبنی بر اینکه اگر به دین ما ضربه بزنید، دنیایتان را نابود خواهیم‌کرد، گفت: وارد حریم دین ما شدید، با دین و اعتقادات ما شوخی و توهین کردید، به مشهد الرضای ما توهین کردید ما هم ریشه سلبریتی گرایی فریب خورده را در این مملکت می‌زنیم.

وی با تأکید بر اینکه فستیوال کن برای ابد توسط ایران بایکوت شد، گفت: هیچ دولتمردی در نظام جمهوری اسلامی نباید اجازه بدهد از ایران فیلمی به جشنواره کن برود.




سیاوش June 12, 2022 10:10 AM

آقای عباسی مردک بیشرف اینقدر ساقی خودتو عوض نکن تا جنسهای مختلف بهت ندن تا این مزخرفات رو بگی به امید روزی که کف خیابون به دست مردم بیوفتی و زار زار گریه کنی از ترس و خودت رو خیس کنی

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیرارشادی June 12, 2022 01:45 PM

بزن پوزه بندی حضرت عباسی
نه بر بخت سیاه ملت ایران
نه از آخوند رییسی ونه از مفلوک مفعول سید زالو
نه از غارت نه از کشتار نسل شست و آبان و نه از زندان
که هرچه میرسد برما سزاواریم
بزن هر زر زری هر آروغی نوچه طوسی
که تو خود عقده ای از فیضیه یارو
نزن پوزه بندی حضرت عباسی
بواسیر و زبان سوم تو عهد وپیمانی کهن دارد
ولاکن هیچ فرقی نیست عباسی

اگر گوزی یا آروغ زنی دلقک
تمامی پیشکش آن سید وآن امت مفعول

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: