آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 17 اسفند ماه 1400 = 08-03 2022

جایزه "آزادی رونالد ریگان" به زلنسکی اهدا می‌شود + فیلم

بنیاد و موسسه رونالد ریگان همان جایزه معتبری را که یک بار به میخاییل گورباچف، رهبر شوروی سابق داده بود، به ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، اعطا خواهد کرد.

طبق بیانیه‌ این بنیاد، زلنسکی به پاس مبارزه دلیرانه‌ با ستمگری و موضع‌گیری سرسختانه‌اش برای پاسداری از آزادی و دموکراسی، یازدهمین رهبر جهان خواهد بود که جایزه آزادی رونالد ریگان را دریافت می‌کند.

این بنیاد اعلام کرد: رئیس‌جمهوری اوکراین در صف آن دسته از رهبران جهان جای دارد که مانند رونالد ریگان به آرمان آزادی در جهان بسیار یاری رسانده‌اند» و از جمله آن‌ها گورباچف است که در سال ۱۹۹۲، این جایزه را از شخص رئیس‌جمهوری فقید ایالات متحده دریافت کرد.

فیلم زیر: من اینجا هستم در کیف، اینجا مال ماست و آن را رها نمی‌کنیم

ولودیمیر زلنسکی رییس‌جمهور مردمی و مقاوم اوکراین که ۱۳ روز زیر بمباران روس‌ها همچنان در پایتخت کشورش باقی مانده، امروز در ویدیوی دیگری از مرکز شهر کیف، جنگ روانی متجاوزان روس مبنی بر خروج او از اوکراین را رسوا کرد و گفت: در کیف برف بارید؛ بهار می آید و ما پیروز خواهیم شد.




www.youtube.com/watch?v=vicOMN_HTOM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: