آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 31 خرداد ماه 1400 = 21-06 2021

اعتراف قالیباف به مهندسی شدن انتخابات توسط رهبر

قالیباف: رهبری، صحنه‌گردان مشارکت بالا بودند

رئیس مجلس شورای اسلامی امروز ضمن تشکر از آن دسته از فعالان سیاسی که نسبت به صحنه انتخابات منتقد بودند اما حاشیه‌نشینی و فرصت طلبی‌ پیش نگرفتند و مردم را به مشارکت دعوت کردند، تشکر ویژه کرد و گفت: حقیقتا آنها در پیشگاه الهی روسفید هستند و اجر این بصیرت و وظیفه‌شناسی آنها محفوظ است.

قالبیاف ادامه داد: بابت وجود رهبری حکیم و فرزانه سجده شکر به جا آوریم که در یکی از مهم‌ترین انتخابات‌ جمهوری اسلامی، ضمن تأکید بر میدان دادن به ساختارهای قانونی کشور، صحنه گردان این انتخابات بودند. باید با همه وجود شاکر این عنایت الهی و قدردان چنین رهبری حکیم بود.

نشانه های ناامنی در درون رژیم ایران
آدينه، 7 خرداد ماه 1400 = 28-05 2021

واشنگتن پست امروز در گزارشی در باره رد صلاحیت ها در انتخابات مهندسی شده خامنه ای نوشت: مذاکرات وین به‌دلیل جنگ و دعواهای سیاسی داخل ایران پیچیده‌تر شده است.

این منبع افزود: شورای نگهبان لیستی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌ جمهوری را منتشر کرد که فقط شامل تندروها است. تحلیلگران می‌گویند این آشکارا نشانگر ناامنی در درون حکومتی است که تهدیدات فزاینده داخلی و خارجی را احساس می‌کند...

بچه‌های نظام و انقلاب هم گیج و بیچاره شده‌اند!

محمد مهاجری، روزنامه‌نگار اصولگرا در واکنش به فهرست انتخاباتی شورای نگهبان نوشت: ...از دیشب که لیست هفت نفره کاندیدا‌های مورد قبول شورای نگهبان بیرون آمده، بچه‌های نظام و انقلاب بیچاره شده‌اند در برابر سوالاتی که حتی برای خودی‌ها ایجاد شده...



آریا May 15, 2021 11:21 AM

رئیسی درست میگوید دولتی تشکیل خواهد داد بر دوش جوانان بسیجی آتش به اختیار

گزارش یا اعتراض به این نظر


سناریوی خمینی رفینجانی May 15, 2021 04:49 PM

اول هر رای دادنی خیانت به جوانان فداشده در درمقاومت در برابر این رژیم ضدایرانی
وهشدار هشدار به ساخت سناریوی از پیش ساخته شده خامنه‌ای برای نوچه اش
برای آخونچه رئیسی که با دستکاری انتخابات به سبک احمدی نژاد ودرصورت یا مردن ملا خامنه ای مثل سناریوی خمینی رفسنجانی نشود
او را برمسندرهبری نشادن واقعا مثلث سپاه خامنه‌ای رئیسی!
بر همه ما است این خبر را سراسرهر کجا اطلاع رسانی به مردم ونقشه شوم را افشاء کنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا May 17, 2021 02:52 PM

سئوال اینجایت که کدام سیاست مدار آین کره زمبن با قاتل هزارها جوانان ایران زمین سر یک میز خواهد نشست
بدون شک آنهایی که خودشان اغشته به خون هموطنان خود هستنند , رهبر ادم کشان جهان براستی جانشین شایسته ای را برای خود انتخاب کرده و انتصاب میکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران را پس خواهیم گرفت !!! May 17, 2021 05:57 PM

رئیسی در سال ۱۳۶۷ :«مخالفان و زندانیان سیاسی» را «قتل عام» کرد

رئیسی در سال ۱۴۰۰ : قصد دارد «ملت بپا خواستهٔ ایران» را «قتل عام» کند
جهان انسانیت هرگز نظاره گر این عمل شنیع «جنایت علیه بشریت» نخواهد بود
این بار ملت ذله شدهٔ ایران در برابر زیاده خواهی ها، ظلم و ستم اشغالگران، غارتگران، مفسدین و خون آشامان و جنایتکاران اسلامگرایتن واپسگرای قریشی تبار اجنبی شیعه خواهد ایستاد و پوزهٔ تعفن زای آنها را به خاک و خون خواهد کشید
ایران زمین را از دشمنان اشغالگر اسلامگرا پس خواهیم گرفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهروز May 17, 2021 08:19 PM

اکثریت مردم این دوره رای نخواهند داد اقلیت هم به رئیسی و امثالهم میدن دوباره ملت بیچاره خره آمده را باید باقالی بار بزنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


اسلامگرایان = فاجاریان !!! May 17, 2021 09:03 PM

ظهورسردار سپه «رضا خان، ناجی ایران معاصر» در آینده نه چندان دوری، قریب الوقوع خواهد بود

تجربیات تاریخی در گذشته ثابت کرده اند که در چنین اوضاع حساس و خطرناک، «تغییر و تحولات بنیادی» در ساختار حکومت های مستبد مانند رژیم فاشیست اسلامی حاکم در ایران اشغالی، «غیر قابل اجتناب» خواهند بود و در ماهای آینده، جریاناتی از درون خود رژیم برای کنترل اوضاع کشور و خارج شدن از بن بست های اقتصادی، اجتماعی، مالی، سیاسی، دیپلماتیک، دفاعی و امنیتی کشور، به راه خواهد افتاد و کشور را درمسیر سازندگی، پیشرفت و خدمت به مردم اسلام زده ایران قرار خواهد داد
تاریخ پُرشور بشریت، همیشه تکرار گذشته هاست!

گزارش یا اعتراض به این نظر


ب.د.د. May 25, 2021 10:59 AM

" نه به جمهوری اسلامی " تنها رد شایستگی (صلاحیت )این نظام فاسد نیست ، بلکه دارای پس زمینه های سرنگونی هم میباشد و آنهم بزودی زود

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو May 28, 2021 07:11 PM

این کاریکاتوری که ایران پرس نیوز چاپ کرده خیلی جالبه البته چند جور میشه اونو تفسیر کرد تفسیر من اینه که سران رژیم تو کشتی سوراخ شده در حال غرق شدن دارند آب پاکی را رو سر احمدی نژاد میریزند دارند سر احمدی نژاد را میشورند و احمدی نژاد داره میخنده و میگه آقا مواظب باش اون قسمت سوراخ هاله نور را صدمه نزنی خامنه ای هم اونجا ایستاده و خبر نداره که کشتی داره غرق میشه خیلی خنده داره

گزارش یا اعتراض به این نظر


Sara Iranpoor June 21, 2021 01:21 PM

دوره سیاه روحانی دوره سیاه خاتمی دوره سیاه احمدی نژاد وووووو اینم روی همه آن دورانهای سیاه خر همان خر است رنگ پالونش عوض شده ! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو June 21, 2021 10:44 PM

آنچه این چپاولگردزد میلیادررئیس مجلس شده قالیباف درلفافه می گوید باید توجه کرد ودراین گفته باید جای پیشگاه الهی رابا پیشگاه خامنه ای که پرداخت پول وروشوه های کلان باشد عوض کرد که بله خودفروخته گان وخائنین به مردم ایران در پیشگاه خامنه ای روسفید هستند واجر این بصیرت و وظیفه‌شناسی با پول های کلان و سمت آنها محفوظ است! اعتراف این گونه به نمایشی بودن سیرک انتخاباتی ! کدام الهی جنایت گرو خون آشامی وجود دارد که چنین انتخاباتی برعلیه مردم را می پسندد وازانتصابات خامنه ای جلاد خوشحال میشود؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:
  26415 بازدید |