آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 19 مرداد ماه 1400 = 10-08 2021

فرماندار دموکرات متجاوز تا دو هفته دیگر کناره‌گیری می‌کند

فرماندار ایالت نیویورک به دلیل اتهاماتی درباره سوء رفتار‌های جنسی تا دو هفته دیگر از قدرت کناره گیری می‌کند.

به گزارش سی ان ان، چندین زن آمریکایی اتهاماتی درباره سوء رفتار‌های جنسی علیه آندرو کومو فرماندار ایالت نیویورک مطرح کرده اند. همین امر سبب طرح درخواست‌های جدی برای کناره گیری کومو از قدرت شده است.

کومو امروز در مقابل دوربین‌ها قرار گرفت و دراین خصوص توضیحاتی داد. او در این سخنان، اتهامات مطرح شده را رد کرد و گفت که این اتهامات به معنای سوء رفتار عملی او در زمینه برخورد‌های جنسی نبوده است.

با همه این اوصاف، کومو به علت آنچه که رفتار‌های نامناسب احتمالی خواند از مردم آمریکا عذرخواهی کرد و گفت اینگونه رفتار‌ها آگاهانه نبوده و قصدی در آن وجود نداشته است.

کومو درپایان سخنانش گفت که از قدرت کناره گیری می‌کند. وی گفت که استعفایش تا چهارده روز دیگر عملی خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا پیش تر گفته بود فرماندار نیویورک در پی یک گزارش دادستان کل این ایالت مبنی بر اذیت و آزار جنسی ۱۱ زن از سوی این فرماندار دموکرات، باید از سمتش استعفا دهد.

گزارش دادستان نشان می داد که کومو ۱۱ زن را به اشکال مختلف مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده و و فضای کار "مسموم" با نقض قوانین ایجاد کرده است.



امید August 4, 2021 12:32 PM

خود بایدن که سریعتر باید استعفا بده چون دختر بچه ها رو از پشت دستمالی کرده و موی یک دختر بچه رو هم از پشت بو کرده که فیلمش
موجوده

گزارش یا اعتراض به این نظر


کامران فرزان (کاریکامراناتور) August 10, 2021 11:54 PM

این برخوردهای کوچک جنسی که در امریکا به ان بعد سیاسی میدهند واقعا مسخره هستند فسق و فجورهای شدید در امریکا فراوانند که هیچکس با ان ها کاری ندارد یک خانم مدعی هست که یکبار از روی لباس توسط فرماندار نیویورک باسنش لمس شده و این اقا خواسته او را ببوسد (که نبوسیده است) جنجال های مسخره ی نوع امریکائی و اغلب هم برای اخاذی طرف اگر پول نداشت و صد شب هم با این خانم خوابیده بود این جنجال ها ایجاد نمیشد صحبت از مثلا یک میلیون دلار پول و اخاذی است

گزارش یا اعتراض به این نظر


مسعود August 11, 2021 07:33 AM

این فرماندار باید کلینتون را بعنوان وکیل استخدام کنه بعد مونیکا هم منشی کلینتون شاید رفع اتهام بشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: