آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 2 بهمن ماه 1396 = 22-01 2018

خط و نشان لاریجانی جنایتکار برای معترضان

رادیو فرانسه: آیت الله صادق آملی لاریجانی، رئیس قوۀ قضائیه امروز دوشنبه دوم بهمن ماه در نشست مسئولان عالی قضایی گفت که او اجازه نخواهد داد که هزینۀ اعتراض برای ناراضییان کاهش بیابد.

رئیس قوۀ قضائیه که از اعتراض های اخیر تحت عنوان "آشوب" و از معترضان به عنوان "آشوبگران" یاد می کرد، اظهار داشت : "اجازه نمی دهیم که برخی افراد و جریان ها هزینۀ آشوب ها را کم کنند، زیرا معتقدیم که پایین آمدن هزینه آشوب ها برای آشوبگران، امنیت و اقتدار" نظام را تهدید خواهد کرد.

رئیس قوۀ قضاییه سپس آن دسته از افراد و جریاناتی را در داخل کشور مورد انتقاد قرار داد که به گفتۀ او وقوع اعتراض های خیابانی را بدون اشکال دانستند. رئیس قوۀ قضاییه پرسید : "آیا واقعاً آشوب و ساختارشکنی اشکال ندارد؟"

رئیس قوۀ قضاییه کوتاه آمدن در مقابل معترضان و کسانی را که به گفتۀ او اصل یا ساختار نظام را در جریان اعتراض های اخیر زیر سئوال برده و شکستند، خطرناک خواند و گفت : "ما قاطعانه و در چارچوب قانون با این گروه ها برخورد خواهیم کرد."

صادق آملی لاریجانی معترضان را به وابستگی به بیگانگان و مشخصاً وابستگی به آمریکا متهم کرد و از مسئولان جمهوری اسلامی خواست که در قبال تلاش های آمریکا برای نفوذ در کشور از خود غفلت نشان ندهند.


تحریم خود از سوی آمریکا را افتخار می‌دانم.

صادق لاریجانی با اشاره به تحریم‌های تازه از سوی آمریکا علیه خودش گفت: تحریم‌ها دلیل بر صحت مسیر و راهی است که در پیش گرفته‌ایم، لذا از این جهت اقدام آمریکا هیچ اهمیتی ندارد.

دولت آمریکا، روز جمعه ۱۲ ژانویه، ۱۴ شخصیت حقیقی و حقوقی از جمله صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی را به دلیل نقض حقوق بشر و حمایت از برنامه موشکی جمهوری اسلامی تحریم کرد.

رییس قوه قضائیه گفت: تحریم رییس قوه یک کشور، عبور از همه خطوط قرمز بین‌المللی است و آمریکا باید بداند که جمهوری اسلامی در برابر چنین اقدامی ساکت نخواهد نشست.

صادق آملی لاریجانی، با تاکید بر اینکه دولت آمریکا و شخص ترامپ، شأنی ندارند که تحریم‌هایشان برای ما اهمیتی داشته باشد، در عین حال از مسئولان جمهوری اسلامی خواست که در برابر چنین اقدامی واکنش مناسب نشان دهند.


عبور از خط قرمز و زدن راس نظام

وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی روز شنبه در واکنش به قرار گرفتن نام صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه در فهرست تحریم‌های آمریکا، اعلام کرد که آمریکا با این اقدام "از تمامی خطوط قرمز رفتاری در جامعه بین المللی عبور کرده" و "با واکنش جدی جمهوری اسلامی" روبه‌رو خواند شد.

به گزارش رادیو فرانسه، روز جمعه همزمان با اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا درباره برجام، وزارت خزانه‌داری این کشور ۱۴ شخص حقیقی و حقوقی جمهوری اسلامی از جمله آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه را به اتهام "نقض حقوق بشر" به فهرست تحریم‌های خود افزود.

بنا بر اعلام وزارت خزانه‌داری آمریکا، صادق لاریجانی در مقام ریاست قوه قضائیه، مسئول اجرای احکامی از جمله اعدام کسانی که پیش از سن قانونی مرتکب جرم شده‌اند، یا شکنجه زندانیان است.

یک مقام عالی‌رتبه دولت ترامپ به خبرگزاری فرانسه گفت که این اقدام "رأس رژیم" ایران را هدف گرفته و "تبعات جدی سیاسی" در پی خواهد داشت.

همچنین غلامرضا ضیایی، مدیر زندان رجایی‌شهر کرج نیز در لیست سیاه نامگذاری شده است.



حقیقتگو January 13, 2018 04:31 PM

تا زمانیکه امریکا تکلیفش رابا سیاست دودوزه باز اتحادیه اروپا و روسیه و حامی رژیم آخوندها روشن نکند این گونه تحریم ها هیچگونه اثری نخواهد داشت پذیرائی شاهرودی در آلمان یک نمونه بارز ازهزاران نمونه دیگراز پذبرائی همه شکل و فرمی از قشون آخوندسانان درکشورهای اتحادیه اروپای غربی است - برجام تنها و تنها برمنافع اروپائی ها و روس ها و چینی ها استوار است در به یغما بردن پولهای فروش نفت و صدها میلیاردها دلار از تحریم های بانکی رهائی یافته ایران و متعلق به تک تک مردم فقر و فلاکت زده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Rastgoo January 13, 2018 05:58 PM

من که حاضرم آقای ترامپ همه پولهای پس انداز ملاها رو ملا کنه، نوش جون آمریکایها ولی ملاهای ایران کوفت بخورن!

گزارش یا اعتراض به این نظر


manam Babak January 14, 2018 02:27 AM

جمهوری ضد ایرانی ، چه گ و ه ی میتونه بخوره ک تا به حال نخورده ؟
رفراندوم تنها راه نجات است از دست آخوندهای خوناشام!

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار January 14, 2018 01:53 PM

مردم که اعتراض می‌‌کنند و از آخوند‌ها می‌‌پرسند پول و سرمایه ما چه شد؟ بجای پاسخگویی مردم را تا می‌‌خورند به باد کتک می‌‌گیرند و به مردم می‌‌گویند بجای سه وعده یک وعده غذا بخورید * اما وقتی‌ پول خودشان را بلوکه می‌‌کنند اسمش می‌‌شود عبور از خط قرمز * عجب شهر فرنگی‌ است روزگار ما ایرانیان

گزارش یا اعتراض به این نظر


Reza January 22, 2018 02:19 PM

چقدر این بی پدر مادر ها پرو تشریف دارن حتا وقتی که از دزدی ها و پول های که از کشور دزدیدن و خارج کردن هم گفته میشه که چرا تحریم شدن این حاج آقا، یه جوابی برای گفتن دارند و سعی میکنن خودشون رو تبرئه کنن آخه بی ناموسی و وطن فروشی تا چه هد دیگه

گزارش یا اعتراض به این نظر


کیان January 22, 2018 02:32 PM

اینها زوزه کشیدن از ترسه
اومده حاضریش را بزنه که مردم فکر نکنند فرار کرده
همین روزا عظما را هم شارژش میکنند و مییارندش یک چیزی بگه که مردم فکر نکنند مرده

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو January 22, 2018 02:39 PM

در زبان پارسی به این حرکت دژخیم گویند فرار به جلو
آخوند احمق هزینه نابودی شما ها پرداخت شده
کمی از انجامش مانده خیلی لذت میبریم از حال امروزتان
میدانم روح اجدادت از جهنم برایت پیام فرستادند که بد جوری خراب کردی
بد بخت قاضی ال قضات دزد و قاتل فرجام بر تو در دو جهان است
به چه حق فرزندان ایران را قتل عام میکنی بی شرف پست و بردران اهریمنیت

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahab January 22, 2018 03:13 PM

درود به هم وطنان
دوستان عزیز فراموش نکنید که آخوند تا لحظه آخر دم از اقتدار میزند اما مردم خوب فهمیدند که چگونه این دزدان را بترسانند زوزه شغال نه از شجاعت ان است بلکه ترس از مردم دلیلی میشود که امسال این لاریجانیها زوزه بکشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش-صبحی January 22, 2018 04:57 PM

بدون شک وشبهه سخنان صادق لاریجانی که باید اوراقصاب جوانان ایران ودستگاه تحت امراورا قوه قصابیه ولایت مطلقه بنامیم، ازهراس مفرطی سرچشمه میگیرد که شایددرک آن زیادمشکل نباشد چراکه این جرثومه فساد و جنایت وغارت، واعوان وانصاردستگاه تحت زعماتش نیک میدانند که نفرت وخشم مردم ازدستگاه قضا، وکلیت نظام، بویژه سرکردگان سپاه چه ارتفاع بلندی دارد بهمین دلیل است که مثل همیشه با دستورکار میزنیم ومیکشیم وچنین وچنا میکینم، تلاش میکند تا شاید موجبات تضعیف جنبش آزادیخواهی ملت ایران را فراهم بیاورد خیال باطلی که قبل ازصادق فاسد، سرداران سپاه - علوی و سربازان گمنام او، وجنایتکاران دستگاه تحت امرحسین طائب وآیات الله ها بدان پرداخته بودند وجنبش دیماه ۹۶ پاسخ دندان شکنی بود برهمه یاوه گوئیها ومجموعه قمپوز درکردنهای حکومتیان وحواشی آنها

گزارش یا اعتراض به این نظر


#مهرداد January 22, 2018 05:40 PM

شاعری می گوید: مهر ومه از نور حق نور افشانی کنند
سگ زسایه ترسد و از وحشتش عوعو کند۰
حالا باید به این آخوند گفت که به زودی مردم قهرمان ایران
تو را پیش اجدادت می رسند که در آن دنیا منتظرت ایستاده اند۰
همه می دانیم آنچه می گویی از روی وحشت است و مردم این
گفته ها را به پشیزی حساب نمی کنند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: