آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 18 بهمن ماه 1395 = 06-02 2017

ایران؛ هدف نتانیاهو از سفر به لندن چیست؟

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، برای ملاقات با همتای بریتانیایی اش، ترزا می، وارد لندن شد. نخست وزیر اسرائیل هدف از سفرش را به لندن ایجاد جبهه ای واحد مرکب از اسرائیل، آمریکا و بریتانیا علیه جمهوری اسلامی خوانده است.

به گزارش رادیو فرانسه، نخست وزیر اسرائیل پیش از سفر به لندن در نشست کابینۀ دولت این کشور گفت که در سفرش به بریتانیا قصد دارد بر نیاز تشکیل یک جبهۀ مششترک علیه تهاجمات تحریک آمیز رژیم ایران تأکید کند که در روزهای اخیر مجدداً سر بلند کرده است.

روزنامه جروزالم پست در گزارشی ضمن بازتاب برگزاری رزمایش موشکی مدافعان حریم ولایت در ایران نوشته: تنها 7 دقیقه زمان برای رسیدن موشک های سپاه پاسداران به تل آویو کافی است.

قرار است هفتۀ آینده نخست وزیر اسرائیل برای ملاقات با دونالد ترامپ عازم واشنگتن شود. نتانیاهو گفت که "حکومت اسلامی ایران در تلاش است که عزم دولت های جدید لندن و واشنگتن را با تهاجمی خارق العاده و گستاخی غیرمعمول امتحان کند."

او همچنین تأکید کرد که مهمترین موضوع در حال حاضر این است که کشورهایی نظیر اسرائیل و دولت های جدید انگلستان و آمریکا علیه تهاجم حکومت ایران متحد بشوند.

دولت انگلستان که در حال خروج از اتحادیۀ اروپا است در پی ایجاد ائتلاف های جدید بین المللی به ویژه با ایالات متحد آمریکا است. دولت انگلستان در عین حال مناسباتش را با اسرائیل طی هفته های گذشته تقویت و نزدیک تر کرده است.



arzhang February 6, 2017 02:41 PM

رژیم جمهوری اسلامی مثل کره شمالی دارای موشکهای خطرناک که قادر به حمل مواد منفجره اتمی یا شیمیایی هست در دست دارند که میتونه کشور کوچک اسراییل را چند روزه نابود کند و از انجاییکه آخوندا جنگ را نعمت خدایی میدونند در حقیقت این روزها مرگ اسراییها در دست آخوندا هست و نتانیاهو نخست وزیر اسراییل هم کسی غیر از آمریکا یا انگلستان را نداره که به اسرییل کمک کند در رفع این خطر وحشتناکی که بالای سرشان هست

گزارش یا اعتراض به این نظر


سهراب February 6, 2017 06:15 PM

جالبه كه ارژنگ در همه زمينه ها صاحب نظر هستن، با داشتن اين چنين متفكران ما هنوز ته چاه هستيم

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang February 6, 2017 09:20 PM

آقای سهراب نظر شما چی هست ؟ چون این نظری که دادم از خود رژیم جمهوری اسلامی و سازمان ملل هست که میگویند آخوندا هفته قبل موفق شدند که چطوری موشک بلاستیک را بفرستد تو فضا بیرون از جو بعد برگردانند به زمین و موشک های دور برد چون مخزنش کوچیکه اگر غیر از مواد اتمی یا شیمیایی حمل نکند و با مواد منفجره معمولی شلیک بشه اثرش مثل چوب کبریته و شما آخوندا را باید بشناسید که اگر مردم بریزند به خیابان و آخوندا ببینند جانشان در خطره معلومه شروع میکنند به موشک پرانی مخصوصا به کشور اسراییل چون در این ۳۷ سال آخوندا دیواری کوتاهتر از کشور اسراییل پیدا نکرده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: