آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 22 آبان ماه 1395 = 12-11 2016

یکی از دوستان: وضعیت اسفبار خانم کلینتون

هیلاری کلینتون چهار روز پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای آخرین بار در جمع کارکنان ستاد انتخاباتی‌اش حاضر شد و اذعان کرد که روزهای گذشته بسیار بسیار سخت بوده و پس از شکست از ترامپ تسلی‌ناپذیر شده بود.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، هیلاری کلینتون دموکرات که به سختی در کارزار انتخاباتی مقابل ترامپ شکست خورد، جمعه در مقر ستاد انتخاباتی‌اش در بروکلین میزبان کارکنان ستادش بود. او در میان تشویق حضار شروع به حرف زدن کرد و اذعان کرد که چند روز گذشته برای او "بسیار بسیار سخت" بوده و به لحاظ احساسی لطمه خورده است.

کلینتون دموکرات همچنین اذعان کرد که پس از شکست مقابل دونالد ترامپ جمهوری‌خواه "تسلی‌ناپذیر" شده بود. در همین حال اد کلاین، از نویسندگان محافظه‌کار آمریکایی ادعا کرده است که کلینتون صبح چهارشنبه پس از شکست به یکی از دوستان او زنگ زده و به شدت گریه کرده است.

دوست کلاین گفته است که شدت گریه کلینتون به حدی بوده که او حرف‌های هیلاری را متوجه نمی‌شده است.

اد کلاین گفت که ظاهرا این وزیر خارجه سابق آمریکا، جیمز کومی مدیر اف‌بی‌آی را عامل شکست خود می‌دانسته است. جیمز کومی کسی بود که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرونده ایمیل‌های جنجالی کلینتون را مجددا بازگشایی کرد.

ایران پرس نیوز




جمالي November 9, 2016 07:41 PM

اگر بفهمد اين گريه نتيجه گه كاري اوباماي عوضي بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


کیوان November 9, 2016 11:42 PM

گریه هم داره، نزدیک به یک میلیارد دلار هزینه شد تا این رو تا به این مرحله برسونند ولی نشد، ایشون اینقدر مطمئن بودند که حتی نوع و رنگ پرده درون کاخ سفید رو از قبل سفارش داده بود، و حتی متن سخنرانی برای پیروزی در انتخابات رو هم از قبل آماده کرده بود، ولی مردم تمامی نقشه حزب دمکرات رو نقش بر آب کردند، حالا گریه های اصلی این مونده، پرونده بنیاد کلینتون، ایمیلهای پاک شده، فساد در اف بی آی، دیوان عالی قضایی، فساد در بطن سیاستمداران واشینگتن، جناب ترامپ باید همانطور که به مردم قول دادند باید این و تمام عوامل فاسد رو به زندان بندازند، دیشب یکی از بهترین شبهای زندگیم بود، چون روی دمکراتها و طرفداران کلینتون کم شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو November 10, 2016 12:26 AM

جمالی خیلی بحالی ،اسلام گیر افتاده پیشگو

گزارش یا اعتراض به این نظر


daneshjo November 10, 2016 02:39 AM

آ‌‌ی روزگار بامعرفت این خانم را بگریه انداختی که داره برای صندلی قدرت گریه می‌کنه -کجا هستن که ببیند گریه کودکان - خانواده‌ها زیر توپو تانک تولید خودشان !

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa November 12, 2016 01:21 PM

درعوض من از خوشحالی اشگ درچشمانم جاری شد ننگ بردموکراتهای بی شرم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush November 12, 2016 01:50 PM

برای هیلاری متاسف نشوید، کمی‌ صبر کنید تا افشای هیلاری "واقعی‌" در دوران پرزیدنت ترامپ!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: