آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 24 شهریور ماه 1395 = 14-09 2016

پاسخ ارتش آمریکا به پیشنهاد گستاخانه سپاه

سرکرده نیروی دریایی سپاه پاسداران پس از مزاحمت های اخیر قایق های تندرو سپاه برای ناوهای آمریکايی در تنگه هرمز به ارتش آمریکا پیشنهاد کرد که به حضورش در آبهای خلیج فارس "به طور آبرومندانه" پایان دهد.

پاسدار علی فدوی در مراسم رونمایی از یک قایق تنرو سپاه که به گفته وی دارای برد بسیار بلند، سرعت بسیار زیاد و پایداری متفاوت از شناورهای موجود است، خطاب به آمریکايیها گفت: خلیج فارس را ترک کنید.

این در حالیست که رئیس ستاد فرماندهی ارتش آمریکا در خاورمیانه در واکنش به اقدامات تحریک آمیز سپاه پاسداران در آبهای خلیج فارس گفته: رژیم ایران با اعمال خشونت‌ آمیزش در خلیج فارس، نه آمریکا، بلکه خودش را در خطر قرار می‌ دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ژنرال جوزف وتل که در همایش امنیتی سالانه در اندیشکده مطالعات دفاعی آمریکا سخنرانی می کرد، با اشاره به تقابلات اخیر میان قایق های تندروی سپاه و ناوهای آمریکا در خلیج فارس گفت: رفتارهای رژیم ایران از زمان توافق هسته‌ ای تغییری نکرده است.

بنابراین گزارش، فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا با اشاره به اقدامات رژیم ایران در آب‌های بین‌المللی افزود به شدت نگران محاسبات اشتباه در خلیج فارس است.



مسعود September 14, 2016 05:53 PM

وقتی حاج حسین مثل قاچاقچیان با پالت پول نقد تحویل میده معلومه که این جماعت را یابو ورمیداره

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa September 14, 2016 09:24 PM

ژنرال جوزف وتل همین شماها بودید که این اخوندها را راهی ایران کردید ایا درزمان شاه فقید چنین سخنانی بود؟
ایا گستاخی های رژیم قبل ازتوافق هسته ای کمتربود ؟ اینهمه دخالت علنی رژیم در سوریه و آوارگی مردم بیچاره سوریه و عراق را ندیدید. ....یکیار انگشت قوی روی نقص حقوق بشر ملاها نگذاشتید فقط شیپور در وفریب برای شاه فقید بود؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


فریبرز September 15, 2016 12:10 AM

کنجکاویم بدانیم درصورتی که آمریکا بنا بر اظهارات سرکرده نیروی دریایی سپاه پاسداران "به طور آبرومندانه" به حضورش خاتمه ندهد این حضرت چگونه می خواهد آمریکا را "بی آبرو" کند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


عباس September 15, 2016 04:19 AM

در زمان محمد رضا شاه ایران ژاندارم خلیج فارس بود و کشتی های جنگی آمریکایی به ندرت و آن هم برای سوختگیری وارد خلیج فارس میشدند ولی امروز این وظیفه ژاندارمی بر دوش آمریکاست و بازی سپاه پاسدارن و نزدیک شدن به کشتی های جنگی آمریکا واینکه آمریکا از خلیج فارس بیرون برود حساب شده و در راستای توافق خرید اسلحه از سوی کشورهای حوزه خلیج فارس به آمریکاست و همینگونه که میدانیم دنالد ترامپ هم جار زده که اگر کشورهای جهان نیاز به حمایت مستقیم آمریکا را دارند باید خرج آن را بپردازند و این درست همان هسته اصلی این تحرکات است ولی در عین حال در زیر این تحرکات فشار بیشتر ایران به عربستان سعودی هم دیده میشود که امید به بالا بردن قیمت نفت هم یکی از تحرکات است

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار September 15, 2016 09:59 AM

این رژیم سی‌ و هفت سال است که تنش برای یک گوشمالی درست حسابی‌ می‌‌خارد * از سوی دیگر هر چه به ملت می‌گوییم تکان بخورید وگرنه آن ته مانده هم که جمع کردید را در یک چشم بر هم زدن از دست می‌‌دهید و به سرنوشتی بس بدتر از سوریه و عراق دچار خواهید شد، از این گوش می‌‌شنوند و از آن گوش

در نتیجه اینگونه که به نظر می‌‌آید سرانجام این رژیم جهان را وادار خواهد کرد که ایران را زیر و رو کنند و یکی‌ از همین روز‌ها دو برابر آنچه که بر سر عراق و سوریه ریختند بر سر مردم بینوای ایران خالی‌ خواهند کرد و تلافی سی‌ و هفت سال را یک جا در خواهند آورد * وای از آن روز و وای به حال این ملت و وای به حال اپوزیسیون نازنازی و در خواب * و وای از بقای میهن که بین یک ملت بی‌ خیال و یک رژیم تبهکار اسیر مانده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: