آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 2 اردیبهشت ماه 1395 = 21-04 2016

جنگ ویرانگر با حزب‌ الله در راه است

یک ژنرال بلندپایه ارتش اسرائیل هشدار داد هرگونه جنگی در آینده میان این کشور با گروه حزب‌الله ویرانی‌های گسترده‌ای را برای لبنان به بار خواهد آورد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ژنرال یائیر گولان، معاون ستاد کل ارتش اسرائیل اظهار داشت: توانمندی گروه حزب‌الله در ایجاد خطر برای اسرائیل به طرز بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است.

به گفته این نظامی ارشد اسرائیلی، زرادخانه حزب‌الله اکنون یکصد هزار موشک و راکت دارد.

ژنرال گولان که در مصاحبه با خبرگزاران خارجی به حزب‌الله هشدار می‌داد، گفت که جنگ آتی (میان اسرائیل با حزب‌الله) می‌تواند بسیار وخیم‌تر از تجربه‌های بیست سال اخیر باشد.

به گفته وی، در هر بحران احتمالی، جنگی که در لبنان رخ دهد، کوچک نخواهد بود؛ در همه ابعاد است و جنگی خواهد بود که کار را فیصله خواهد داد.



حقیقتگو April 21, 2016 05:02 PM

بله به این میگن سیاست پوست مور گذاشتن زیر پای حزب الله که به خود مغرورشوند و به اسراییل که پشیبانی امریکا و اروپا را دارند حمله کنند و نتیجه این جنگ با کشته شدن های هزارها لبنانی و تصرف لبنان با عذر موجه اسراییل به اتمام خواهد رسید

گزارش یا اعتراض به این نظر


سعید April 22, 2016 04:32 AM

ترا به خدا اسرائیل جون هر کی دوست داری با حزب اله وارد جنگ نشو ! آخه فکر ما مردم بدبخت ایران هم باش که پس از جنگ تمام هزینه بازسازی ویرانه های جنگ باید از جیب ما پرداخت بشه ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: