آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 26 اسفند ماه 1394 = 16-03 2016

ایران؛ اخطار آمریکا به "مسترکارت"/تردید ژاپن

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد شرکت خدمات مالی آمریکایی «مسترکارت» به دلیل داشتن حساب در دو بانک رژیم ایران که واشنگتن آنها را به همکاری با گروه‌های تروریستی متهم کرده، اخطار نقض تحریم‌ دریافت کرده است.

مطابق این بیانیه، اداره کنترل دارایی‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا چند حساب غیرفعال بانکی مسترکارت در بانک‌های ملی و صادرات شناسایی کرده است.

به گزارش فارس، در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده است: «مستر کارت در جایگاه شرکتی بزرگ و پیشرفته از لحاظ اقتصادی که با بانک‌های و سایر موسسات مالی سر و کار دارد، بایستی حساب‌ها، بودجه‌ها، بهره‌ها و املاکش را اعلام کند.»

از سوی دیگر یک روزنامه ژاپنی نوشت با وجود آنکه بسیاری از تحریم‌های رژیم تهران لغو شدند، اما شرکت‌های ژاپنی همچنان با احتیاط برای سرمایه‌گذاری در ایران گام برمی‌دارند.

به نوشته ژاپن تایمز، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هم خطر سرمایه‌گذاری در ایران را بالا می‌برد. احتمالا رئیس جمهور آینده آمریکا چه جمهوریخواه باشد یا دموکرات، بار دیگر تحریم‌ها علیه رژیم ایران را از سر بگیرد که این اقدام برای شرکت‌های در حال معامله با تهران مشکل ایجاد خواهد کرد.



آرش March 17, 2016 01:47 AM

سياست آمريكا اينجورى نشان داده مى شود كه دشمن خودرا مردم ايران مى داند نه جمهورى اسلامى ، اگر جمهورى اسلامى دشمنت بود غلط كردى كه با آنها توافق و راه تنفسش را ( آزاد كردن پول ) باز كردى ، مشكلات اقتصادى داشت كمر آنها را ميشكست و نارضايتى مردم هم داشت به نقطه انفجار ميرسيد كه عمر رژيم با يك قيام مردمى به آخر ميرسيد براى چى دوباره زنده شون كردى كه باز به جون مردم بيفتند؟؟؟! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


freedom March 17, 2016 09:58 AM

دقیقا آرش ، به خوبی توضیح دادی ،
یک نفر بیاد به آیت الله اوباما بگه چرا این کار را کرد ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: