آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 2 اسفند ماه 1394 = 21-02 2016

پیرمردی که دچار توهم شده خامنه‌ ای است

مدیر مسئول روزنامه ایران به دلیل چاپ داستانی درباره حصر موسوی و کروبی به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد. ادعا شده که این مقاله توهین به رهبر جمهوری اسلامی و "فضاسازی علیه نظام و دفاع و تطهیر سران فتنه" بوده است.

به گزارش رادیو آلمان، یکی از رسانه‌های تندرو درباره داستان منتشر شده در روزنامه ایران نوشته است: «ظاهر این داستان روایتی برش‌گونه از خاطرات یک کودک-راوی است اما اگر نمادها و سمبل‌های موجود در داستان را رمزگشایی کنیم، متوجه می‌شویم که اینگونه نیست و در واری این رمزها که درک آنها هم چندان مشکل نیست، روایت دیگری خفته است که انتشار آن در آستانه انتخابات در روزنامه کثیرالانتشاری که ارگان دولت اعتدال است، بسیار عجیب می‌نماید!»

رسانه‌های تندرو می‌گویند این مقاله داستانی سمبولیک است و در ظاهر مشغول روایت خاطرات کودکی است که به همراه خانواده و همسایه طبقه بالایی در خانه‌ای مشتمل بر طبقه همکف و زیرزمین زندگی می‌کنند. همه چیز این خانه و خاطراتش عادی است تا اینکه همسایه طبقه بالا - که پیرمردی مرموز و عجیب است - دچار توهم می‌شود و خود را صاحب این خانه فرض می‌کند.

به تعبیر رسانه‌های تندرو، پیرمردی که دچار توهم شده و خود را صاحب خانه فرض می‌کند، علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی است و سه پرنده اسیر هم میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد هستند که از ۵ سال پیش در حبس خانگی به سر می‌برند.



amir February 21, 2016 02:26 PM

این چنین است این حکایت گوش کن فرزند من
بهمن ۵۷ ملتی را زد توهم هر چه بود عقل وخرد بر باد شد
شامگاه برپشت بام دیدند امام و رهبر ایران زمین در ماه چشمک میزند
صبح فردا موی ریشش با شپش در لای قرآن آشکار شد
ملتی افسار گسیخته از جنوب و تا شمال
نعره و جیغ بنفش ملتی شد امتی پاکدامن وفارغ ز دنیا بست دخیل
بر ناف آغا
نفت وبرق و گاز و آب شد رایگان در بهشت زهرا همان ساعات اول
جان من ما در توهم مانده و پیر و فراموش کرده ایم
حضرت آغای دوم او امام است
او بسی رند است و مکار و دغل فرزند من
ما هنوز هم در توهم مانده ایم
وقت تنگ است میروم تا رای دهم چون در توهم مانده ام!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش February 21, 2016 05:38 PM

حكايت ، حكايت ﭼﻮب رو بنداز زمين صاحبش برش ميداره است

گزارش یا اعتراض به این نظر


عباس February 22, 2016 12:18 AM

علی خامنه ایی اگر دچار توهم نشده بود که از مخالفانش نمی خواست که در انتخاباتی فرمایشی شرکت کنند که یک مشت مزدوران خودش را جمع کرده و میگوید که فقط همین ها را انتخاب کنید
متآسفانه این آخوندها اسلام را می خواهند در کشوری رایج کنند که مردمانش هیچ نظر خوبی نسبت به این دین ندارند و اعراب و اسلام هنوز بعد از ۱۴۰۰ سال با اینکه نام هایمان را عوض کرده اند هنوز نتوانسته اند ایران را تسخییر کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: