آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 26 مرداد ماه 1394 = 17-08 2015

ترس خامنه ای از پیامدهای توافق اتمی + فیلم

خامنه ای امروز طی سخنانی (فیلم زیر) با اشاره به توافق هسته ای گفته: آمریکا می خواهد از این طریق در کشور نفوذ کند، اما راه نفوذ آمریکايیها را به طور قاطع خواهیم بست.

به گزارش صداوسیمای رژیم، خامنه ای که در دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس مجمع جهانی اهل بیت سخن می گفت، افزود: آمریکایی ها می خواهند با سوءاستفاده از توافق هسته ای که هنوز نه در ایران و نه در آمریکا تکلیفش و رد یا قبول شدنش معلوم نیست، وسیله ای برای نفوذ در ایران بسازند اما ما این راه را قاطعانه بسته ایم.

خامنه ای گفته: اجازه نفوذ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و یا حضور سیاسی در ایران را به آمریکایی ها نمی دهیم و با همه‌ توان با این نفوذ مقابله خواهیم کرد‌.

خامنه ای، آمریکا را مصداق عینی و مظهر کامل مفهوم دشمن خواند و تأکید کرد: آمریکا هیچ بهره ای از اخلاقیات انسانی ندارد و بدون هیچ ابائی و در پوشش الفاظ زیبا و لبخند، دست به خباثت و جنایت می زند.

خامنه ای گفته: آمریکایی‌ها در منطقه می‌خواهند نفوذ کنند و اهداف خودشان را دنبال کنند؛ ما نخواهیم گذاشت، به حول و قوه‌ی الهی این اتفاق نخواهد افتاد‌.

خامنه ای گفته: ما برای مردم مظلوم یمن غصه می‌خوریم و دعا می‌کنیم و هر کمکی بتوانیم به آنها می‌کنیم. ما از مقاومت در منطقه و مقاومت فلسطین دفاع می‌کنیم؛ و از هر کسی که با اسرائیل مبارزه کند و رژیم صهیونیستی را بکوبد و مقاومت را تأیید کند، همه‌جور حمایتی را که برای ما ممکن باشد از او می‌کنیم‌.




www.youtube.com/watch?v=68ElIplSuhA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ایرانی August 17, 2015 10:28 AM

جاسوس روسیه به غیر از این نمیتواند حرف دیگری بزند

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa August 17, 2015 10:48 AM

ای لعنت بتو دیکتاتور اخه توی این ۳۷ سال چی به ارمغان اوردید به ایران جز خفت وننگ وبی ابروئی و ایرانمان راکردید لبنانی وفلسطینی و عراقی ویمنی و دلت خوش است به روسیه وچین وبشاراسدها بدبخت بدان بموقع اش همان روسیه چپاولگر وچین رهایت میکنند
بروگمشو دیکتاتور

گزارش یا اعتراض به این نظر


mitra farahani August 17, 2015 12:59 PM

گفتن آرزو بر جوانان عیب نیست نه توکه پایت درگوره درفکر قبر وکفن ودفن خودت باش به حول قوه الهی باشه ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


ﺩﻟﺪاﺭ August 17, 2015 04:47 PM

ﺑﻨﻆﺮ ﻣﻳﺎﻳﺪ ﻛﻪ اﻳﻦ ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺘﻲ ﻛﻪ ﺳﻜﻮﺕ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﺩﺭ ﻛﻨﺎﺭ ﻣﺷﺎﻭﺭ اﺭﺷﺪ ﺑﻴﻦ اﻟﻤﻠﻠﻲ ﺧﻮﺩ اﺯ ﻣﺤﻤﻮﻟﻪ ﻭاﺭﺩﻩ ﻓﺮﺩ اﻋﻼﻳﻲ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﻨﻤﻮﺩﻧﺪ ﺯﻳﺮا ﻫﺮﺩﻭ ﺷﺎﻥ ﺑﺎ ﻓﺮﻣﺎﻳﺸﺎﺕ ﮔﻫﺮ ﺑﺎﺭﺷﺎﻥ ﮔﻮﻳﺎ ﺩﺭ ﻋﺎﻟﻢ ﻫﭙﺮﻭﺕ ﺳﻴﺮ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ و ﻳﺎﺩﺷﺎﻥ ﺭﻓﺘﻪ ﻛﻪ ﺗﻤﺎﻡ و ﻛﻤﺎﻝ ﺗﻮاﻓﻘﻨﺎﻣﻪ ﺭا ﺗﻮﺷﻴﺢ ﻓﺮﻣﻮﺩﻩ اﻧﺪ و ﻧﻴﺰ ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ اﻧﺪ ﻛﻪ ﺩﺭ اﻣﻮﺭاﺕ ﻣﻨﻂﻘﻪ اﺯ ﻋﺮاﻕ و ﺳﻮﺭﻳﻪ و ﻟﺒﻨﺎﻥ و ﻳﻤﻦ و ﺩﺧﺎﻟﺖ و ﻓﻀﻮﻟﻲ ﻧﻨﻤﺎﻳﻨﺪ اﮔﺮ ﻭﻗﺖ ﻧﻤﻮﺩﻧﺪ ﺑﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﻫﺎﻱ ﻣﻘﺎﻣﺎﺕ ﻧﻆﺎﻣﻲ و ﺳﻴﺎﺳﻲ ﺁﻣﺮﻳﻜﺎ و ﺑﺎﻻﺧﺺ ﺷﺨﺺ اﻭﺑﺎﻣﺎ ﻫﻢ اﻟﺘﻔﺎﺗﻲ ﺑﻔﺮﻣﺎﻳﻨﺪ ﻛﻪ ﻛﻼ ﻧﺸﻴﮕﻲ ﺭا اﺯ ﺳﺮ ﻣﺒﺎﺭﻛﺸﺎﻥ ﺧﻮاﻫﺪ ﭘﺮاﻧﺪ! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


سام August 17, 2015 07:49 PM

چرا ايشان براي مردم بحرين و يمن غصّه ميخورند ولي براي ميليونها كشته و أواره سوريه غصه نميخورند احتمالا غصه خوردن و عصباني بودن بيش از حد ايشان از شكست خوردن و از دست دادن نفوذشان در بحرين و يمن است نه غصه به حال إنسانها

گزارش یا اعتراض به این نظر


Koroush August 17, 2015 08:36 PM

دوستان اشتباه نکنید ،,این مزخرفات دیکته شده خود امریکا است یادتون نره مرگ بر امریکا را خود امریکا به خمینی دیکته کرد و از همان روز تا بهحال مزدوران در داخل و خارج مرتب وعدیه اینکه امریکا میاید ایرانی را نجات میده ما هم امتی (Na ملت ) هستیم البته در زمان پهلوی ها خیلی تلاش شد ما تبدیل به ملت شویم ولی مقاومت کردیم نشدیم ،،)هستیم راحت طلب و همه چی را آماده میخواهیم در این ۳۷ سال جمهوری اسلامی چه خدمتی که به غرب و اسراییل نکرده از ببر کاغذی یک هیولا ساختند اهنپاره هاشون به کشورهای حاشیه خلیج فارس میفروشند ومنطقه را جهنم کردند وراحت به غارت ادامه میدهند اشتباه نشه طرفداری از روسیه نیست اگر روس ها قدرت داشتند همین کار رامیکردند هر کس دنبال منافع خودش است ماهم باید فکر منافع خودمان باشیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش August 18, 2015 01:48 AM

رذالت به معنى واقعى يکى از خصوصيات بارزآخوند جماعت ميباشد ! اين آخوند هنوز جوهر امضاى اين توافقنامه خشک نشده است که اين حيله گر شروع به رجز خوانى کرده است! گويا يادش رفته که تا ديروز پشت پرده هى دستمال کشى دولت آمريکا را براى سرنگون نشدن و حفظ نظام ديکتاتورى خودش را ميکرد! و بقولى شلوار (آغا) رهبر از ترسش پر شده بود! ولى حالا بمحض اينکه آمريکا در اين مورد بعد از توافقنامه اتمى باو چراغ سبز داده و خيالش از اين بابت راحت شده! دوباره روشو زياد کرده و رفته بالا منبر و براى چهارتا خرفت تر از خودش دراون پايين موعظه ميکنه! و براى ديگران خط و نشون ميکشه! که البته اين مزخرفات او مصرف داخلى داره ونه بيشتر! و اين آخوند ديکتاتور دلش هم بحال مردم بحرين و حزب اله و يمن و سوريه وعراق بيشتر سوخته تا به يک خانواده فقير و محتاج نان شب در ايران! غصه ودغدغه ديگران براى او بعنوان رهبرايران بيشتر اهميت دارد تا خود ما ملت ايران! حال سوال اينجاست که آيا به اين رهبراجنبى ميشود ايرانى گفت ?! فقط يک اجنبى و دشمن ايران و ضد ايرانى ميتواند با اين نوع طرز فکر و گفتار و سخنان تحريک آميز و آتش افروز و جنگ طلبانه و ضد صلح! غرب و بخصوص آمريکا را بر عليه ايران و ايرانى کرد! و تازه انتظار هم داريم که با ابراز اين نوع سخنان سخيف اين رهبر ديکتاتور و دشمنى او با آمريکا در آينده! حال نمايندگان آمريکا بدولت ايران در مورد مساله اتمى اطمينان هم داشته باشند?! خامنه اى اگراجنبى نيست? و به ايران وايرانى ميانديشد? پس چرا سر سازگارى با دنيا را ندارد?! و چرا دست از دشمن و دشمن تراشى هاى واهى خود بر نميدارد?! و يا از خواسته هاى توهمى خود کوتاه نميايد? چون او علاوه بر اجنبى بودن ديکتاتور هم هست! و يک ديکتاتور هميشه ميترسد! حتى از سايه خود! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


بررسی واقعیت August 20, 2015 10:57 PM

نفرت پراکنی و دعای نفرت همراه با دشمنی، جنگ، خونریزی باپیروزی موهومی علیه دشمنان در پایان از خصوصیات این حاکم فاسد اسلامی مار دوش بوده ،,هست و خواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: