آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 22 خرداد ماه 1394 = 12-06 2015

آب آشامیدنی اماکن ورزشی زابل قطع شد

زابل- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان زابل گفت: آب آشامیدنی تمامی اماکن ورزشی این شهرستان بدلیل بدهی از سوی شرکت آب و فاضلاب زابل قطع شده است.

حسین کلانتر روز پنجشنبه با بیان اینکه انشعاب آب تمامی اماکن ورزشی زابل اعم از سرسراها، اداره ورزش و جوانان و مجموعه ورزشی (استادیوم) این شهر بدلیل بدهی قطع شده است افزود: با وجود هماهنگی های به عمل آمده با اداره کل ورزش و جوانان سیستان وبلوچستان در خصوص مطالبات مالی و ارسال هزینه های آب بها به معاونت امور مالی این اداره کل متاسفانه شرکت آب و فاضلاب زابل فرصت تامین اعتبار را به اداره ورزش و جوانان زابل نداده است.

وی اظهار داشت: پرداخت بدهی آب بها در حال طی مراحل قانونی است و به محض تخصیص اعتبار، هزینه های آب مصرفی به شرکت آب و فاضلاب زابل پرداخت خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان زابل گفت: قطع آب آشامیدنی سبب نگرانی شمار زیادی از ورزشکاران شده است و انتظار می رود که برای مکان ها ورزشی مساعدت های لازم انجام شود.

وی یادآور شد: تاکنون شرکت آب و فاضلاب زابل مساعدت لازم را برای قطع نکردن انشعاب آب انجام داده ولی به سبب تاخیر و اجرای ضوابط اداری، برخلاف میل باتنی اقدام به قطع آب آشامیدنی اماکن ورزشی کرده است.

کلانتر تصریح کرد: از مسوولان دستگاههای دست اندرکار انتظار داریم با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و گرمای شدید و آغاز بادهای 120 روزه با نگاهی ویژه به ورزش، ضمن همکاری و مساعدت با این اداره نسبت به وصل مجدد انشعاب آب اقدام کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان زابل با بیان اینکه تمامی امکانات و خدمات به منظور فراهم کردن لحظاتی با نشاط و خوب برای ورزشکاران ایجادشده است خاطرنشان کرد: قطع آب آشامیدنی خاطرات بدی در ذهن ورزشکاران خواهد گذاشت.

* رییس شرکت آب و فاضلاب زابل نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در باره بدهی اداره ورزش و جوانان زابل گفت: پیگیریهای شرکت آب و فاضلاب برای دریافت هزینه های آب مصرفی اداره ورزش و جوانان زابل از دو سال قبل آغاز شده بطوری که در آن زمان بدهی این اداره 600 میلیون ریال بود اما رفته رفته این بدهی افزوده شد و اکنون با گذشت دو سال به یک میلیارد و 300 میلیون ریال رسیده است.

حبیب اعلایی افزود: اداره ورزش و جوانان زابل در دو سال قبل متعهد شد تا بدهی خود را پرداخت کند که تاکنون این معوقات محقق نشده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شرکت آب و فاضلاب یک شرکت خودگردان است و از محل منابع داخلی خدمات ارائه می کند پرداخت نکردن به موقع معوقات مصارف آب بها موجب خلل در کار خدمات رسانی به مردم می شود.

رییس شرکت آب و فاضلاب با بیان اینکه تا زمان پرداخت بدهی آب آشامیدنی تمامی اماکن ورزشی قطع خواهد بود از اداره ورزش و جوانان زابل خواست تا هرچه سریعتر بدهی خود را تعیین تکلیف کند.

شماری از ورزشکاران زابل در تماس به خبرنگار ایرنا از وضعیت قطعی آب آشامیدنی که معضلات زیادی را برایشان به وجود آورده، ابراز گلایه کرده و خواستار وصل مجدد آن شدند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: