آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 17 شهریور ماه 1393 = 08-09 2014

بزودی وارد اتاق خوابتان هم خواهند شد!+عکس

العربیه: پلیس آلمان اعلام کرد که شماری از اسلامگرایان تندرو، بارها در خیابان های شهر ووپرتال در غرب آلمان دیده شدند که تشکیلاتی به نام «پلیس شرعی» به راه انداخته اند. (عکس زیر)

به گزارش دیلی خبر به نوشته سایت آلمانی بیلد، پلیس آلمان افزوده است که این افراد برای تحت نظر قرار دادن رفتار مردم، اقدام به راه اندازی گشت های شبانه می کنند.

برخی دیگر از رسانه های آلمان نیز خبرهای مشابهی در این باره منتشر کرده اند. بنا بر این گزارش ها، این افراد از ساکنان شهر ووپرتال می خواهند نماز بخوانند و قمار بازی و خوردن مشروبات الکلی را ترک کنند.

سخنگوی پلیس آلمان در این باره گفته است که این اسلامگرایان، جلیقه های نارنجی رنگ به تن دارند که به زبان انگلیسی بر روی آن نوشته شده است: «پلیس شرعی».

او افزود، علیه 11 نفر از این افراد به اتهام نقض قانون برپایی تجمعات شکایت قضایی شده و هویت های آن ها شناسایی شده است. افرادی از 19 تا 33 سال، عضو این مجموعه هستند.

تا کنون پلیس اعضای این مجموعه را به دلیل نبود دلیل قانونی دستگیر نکرده است. همچنین جلیقه های آن ها مصادره نشده است چرا که در قانون آلمان، فعالیت تبلیغی جرم به شمار نمی آید.

البته پلیس بر میزان حضور خود در مرکز شهر ووپرتال افزوده است. همچنین از شهروندان خواسته است در حال ترس از یکی از این اشخاص، با مرکز پلیس تماس بگیرند.

رئیس پلیس ووپرتال گفته است: «تنها نهاد مسئول نظم و امنیت حکومت است و به کسی اجازه نمی دهد دست به اعمالی بزند که مردم را بترساند یا باعث آشوب شود.»

**************************************************



armin September 8, 2014 10:49 AM

اظهار نگرانی شدید حاکمان حکومت جمهوری اسلامی ضد امریکایی و و ودلتمردان امریکا و بشار اسد با یکدیگر علیه داعش و دیدارهای پشت پرده و مخفیانه حاکمان جمهوری اسلامی ضد امریکایی با دولتمردان امریکا و دودلتمردان بشار اسد در قزاقستان که اقای اسنودن خبر گذاری راشا تودی امروز ان را اعلام و افشا کرد این گزارش که یکی از ناظران درجلسه محرمانه که نخواست نامش فاش شود حضور داشته و همکاریهای نزدیک جمهوری اسلامی و امریکا و دولت بسار اسد برای برنامه ریزی جهت نابودی داعش این جلسه تشکیل شده بود که پیشتر مدارک ان را به اقای اسنودن داده است که این نشان دهنده یک برنامه مدون و پیچیده وکاملا محرمانه و عملیاتی امریکا وجمهوری اسلامی برای نابودی داعش اماده و در دست اجرا دارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


هلو September 8, 2014 05:03 PM

چقدر مسخره است۰اگر دولتهای غربی به این کثافتها اجازه بدهند که قانون خود را در مملکت آنها اجرا کنند پس این جنایتکاران حق دارند از این فرصت استفاده کنند و روی سر آنها ببشینند۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: