آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 19 بهمن ماه 1392 = 08-02 2014

تازه ترین نیش و کنایه رفسنجانی به خامنه ای

ایسنا: هاشمی رفسنجانی با تاکید بر اینکه "آنهایی که می‌خواهند عقل مردم را در بند کنند، نسبت به حق بشریت جنایت می‌کنند"، اظهار کرد: اکنون در بسیاری برخوردها، پلیس‌ها، امنیتی‌ها و حتی دادگاه‌های کشور به دنبال این هستند که ببینند تفکرات مجرم چیست.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه "ما به عنوان مسلمان، یک چارچوب آزاداندیشی داریم"، افزود: زمانی که ما از آن چارچوب‌ها بیرون می‌رویم با مشکلاتی مواجه می‌شویم. این اصل اسلامی در جامعه ما باید به نوعی جای خود را باز کند.

وی تصریح کرد: ما به عنوان یک حکومت و جامعه اسلامی معتقدیم که این وظیفه را برعهده داریم که یک تمدن جدید با توجه به افکار و دستاوردهای علمی و پژوهشی فراوانی که در دنیای امروز در دسترس است، ایجاد کنیم. ما همچنین فکر می‌کنیم که در این صورت است که ما خریدار زیادی خواهیم داشت.

این عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه "برخلاف نظام اسلامی است که دست و پای آزاداندیشان را در جامعه ببندیم و قلم آنها را بشکنیم و کتاب‌ها را سانسور کنیم"، تصریح کرد: درست نیست که ما چنانچه کسی را به چیزی متهم کردیم و او را به زندان بردیم به خانه و محل کار او برویم که ببینیم در آنجا چه چیزی نوشته تا با استفاده از این نوشته و تفکرات وی را محاکمه کنیم.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: