آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 9 دی ماه 1392 = 30-12 2013

تضعیف ولایت فقیه، خیانت به اسلام است

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) اظهار کرد: تضعیف ولایت فقیه، خیانت به اسلام و تیشه زدن به ریشه دین است. از این رو باید با بصیرت، در مسیر ولایت فقیه گام برداریم.

به گزارش (ایسنا) منطقه قم، آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی شب گذشته در همایشی با عنوان حماسه بصیرت 9 دی، گفت: 9 دی مایه نزول برکات و دفع کننده بلاهاست. دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از ده سال نقشه کشیدند و می‌خواستند با نقشه‌های عمیق که هنوز برخی از لایه‌های آن روشن نیست، نظام را از بیخ و بن براندازند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در ایام انتخابات 88 اتفاقات عجیب و غیرمنتظره‌ای با نقشه‌های دشمن در جریان بود تا فتنه رخ بدهد و جمهوری اسلامی نابود شود و این در حالی بود که هیچ‌کس باور نمی‌کرد نقشه‌ای برای براندازی نظام در کار باشد. عوامل فتنه درصدد نابودی جمهوری اسلامی بودند اما حماسه تاریخی 9 دی موجب شد تا پرونده فتنه به طور کلی بسته و توطئه‌های دشمن خنثی شود.

وی با بیان اینکه "باید از حماسه 9 دی درس بگیریم و اولین درس این حماسه، شناخت ملتی بصیر، باتقوا، پیرو سیدالشهدا و صبور است که الگویی برای جوامع دیگر به شمار می‌آید"، ادامه داد: دومین درس این حماسه بزرگ، وجود نعمت رهبری حکیم، مهربان و با تدبیر است که باید قدردان آن باشیم. عشق به سیدالشهدا یکی از عوامل مهم در حماسه 9 دی است و مردم نشان دادند که در این توطئه، توهین و جسارت به ساحت سیدالشهدا را تحمل نمی‌کنند.

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)، همچنین اظهار کرد: همه ابعاد مهم فتنه 88 و حماسه 9 دی باید به خوبی تحلیل شود و حتی تیمی متخصص به تدوین آثاری در این موضوع بپردازند و نقاط ضعف فتنه 88 و علل حضور مردم در حماسه 9 دی بررسی شود زیرا در این جریان، فتنه‌های دشمن با شکست مواجه شد.

مصباح یزدی، یکی از توطئه‌های دشمن را فروپاشیدن جوامع از درون دانست و گفت: دشمنان به خوبی دریافته‌اند که برای نابودی هر نظامی باید ملت‌ها را از درون متلاشی کنند. دشمن برای تحقق توطئه‌هایش ابتدا از چهره‌های مقبول و مورد شناخت جامعه استفاده می‌کند تا بتواند موجب فریب مردم شوند اگرچه این شخصیت‌ها نقاط ضعفی همچون قدرت‌طلبی داشتند.

وی وظیفه مهم ملت ایران را حفظ ارزش‌های دینی و درس گرفتن از زندگی و سیره معصومین(ع) خواند و یادآور شد: پیامبر(ص)، ائمه اطهار(ع) و بزرگان دین فرهنگ اسلامی برگرفته از قرآن کریم را ترویج کردند که باید از این منابع غنی و ارزشمند درس بگیریم.

مصباح یزدی افزود: در تاریخ اسلام و انقلاب روزهای باشکوهی وجود داشته که باید شکرگزار آن باشیم و از روزهای تلخ، درس عبرت گرفته و با تفکر مانع از تکرار آن شویم. یادآوری یوم‌الله به معنای به یاد خداوند بودن است؛ اگرچه ایران، یوم‌الله‌های بزرگی همچون بازگشت امام خمینی(ره) از تبعید و حتی روز رحلت ایشان را به خاطر دارد اما حماسه 9 دی روز بزرگ و غیر قابل توصیفی بود.

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) در پایان اظهار کرد: تضعیف ولایت فقیه، خیانت به اسلام و تیشه زدن به ریشه دین است. از این رو باید با بصیرت، در مسیر ولایت فقیه گام برداریم.



گودرز December 30, 2013 08:40 PM

مثل اینکه آقای مصباح یزدی ،تجمع ۹ دی را راستی راستی حماشه می پندارند آنان که در مسیر حرکت اتوبوس های دولتی بودند به خوبی متوجه شدند که ۹۰ در صد جمعیت ، سپاهی و بسیجی وکارمندان دولتی بودند که در مقابل دریافت چند ساعت اضافه کاری حماسه حضور خلق کردند برخلاف آقای مصباح بنده اعتقاد دارم که تقویت ولایت اینچنینی ،خیانت به اسلام است ، زیرا در زمان ولایت آقا کشور ما تبدیل شده به یکی از فاسد ترین کشورهای دنیا اعتیاد بیداد و بیکاری بیداد میکند خوش به حال برادران چینی شده شادی و شعف از جامعه ایرانی رخت بر بسته و گرد غم به چهره جامعه پاشیده اند شاید وجود ولایت برای مصباح کاسه لیس نعمت باشد ،چون که هر ساله مبالغ کلانی از بودجه کشور به دفاتر امثال ایشان سرازیر میشود که بدون پس دادن حساب خرج عطینا میکنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: