آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 27 آذر ماه 1392 = 18-12 2013

فروش گوشت الاغ های دزدی در مشهد مقدس

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با بیان این مطلب به شوک گفت: در پی شکایتی مبنی بر سرقت احشام و شناسایی محلی که احتمال می‌رفت دزدان، احشام سرقتی را در آن مخفی کرده‌اند کارآگاهان وارد عمل شدند.

سرهنگ حسین بیدمشکی افزود: کارآگاهان با دستور قضایی ساختمانی را که در منطقه همت آباد مشهد بود در عملیاتی ضربتی پاکسازی کردند.

در این عملیات بقایای چند الاغ سلاخی شده نظر کارآگاهان را به خود جلب کرد و پلیس در بازرسی دقیق محل توانست گوشت‌های سه الاغ سلاخی شده را کشف کند.

بدین ترتیب مردی جوان که صاحب ساختمان بود و شاگردش دستگیر شدند. این دو مرد بیان داشتند هفته‌ای 6 تا 7 الاغ را سلاخی کرده و گوشت آن را در مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد به فروش می‌رسانده‌اند.



"کار آگاه" خر و خرشناس December 18, 2013 05:57 AM

به این میگن مملکت اسلامی خر تو خر، که خر صاحبش رو نمیشناسه و "کار آگاه" خر و خر شناس در هر شهری به کشف و تجسس خران مسروقه و مقتوله میگردند
کار این کار آگاه ها ی حمار شناس نیز آسان است، چون یک چیز که این کشور کم ندارد از آن در حکومت الاغ و خر است که به حکومتیان سواری هم میدهند حال چند الاغی گاه به گاه تصمیم به نوشیدن شربت شهادت شیعه میکنند که به بهشت خران بروند خب، این که اشکالی ندارد، در خیلی کشورهای پیشرفته ی غربی نیز شما میبینید خر ها ی مومن خود را حلق آویز میکنند یا از بالای پل خود را به اتوبان می اندازند

به جانی دالر گفتند زکی این دلقک هایی که ایران را تبدیل به یک سیرک مسخره ی حیوانات کرده اند آنهم در شهر مقدس! گاز بگیرند امت اسلام پرده ی بین شست دست و انگشت سبابه شان را توبه توبه توبه ! به خر اسلام هم توهین؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


فريبرز December 18, 2013 08:14 AM

مردم ما كه خمينى را سر كار آوردند مغز خر خورده بودند، حالا گوشت الاغ هم بخورند چيزى نمى شود! خلايق هر چه لايق!

گزارش یا اعتراض به این نظر


بیژن December 18, 2013 12:16 PM

نسلی که مراسم خرکشان راه اندازی کرده و کوشت الاغ را به جای گوشت ناب گوساله به خلق الله غالب میکند نسلی است که در مدارس بعد از انقلاب درس خوانده و پزوزش یافته است در مملکتی که به ادعای حاکمان آن اسلام ناب محمدی حاکم است در رستوران های آن گوشت دراز گوش "سرو" میشود، در مملکت امام زمان گوشت خر به خورد خلق الله می دهند حتما بایستی در ممالک سنی مذهب گوشت سگ به مردم تحویل دهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: