آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 24 آذر ماه 1392 = 15-12 2013

صالحی: آمریکا ثابت کرد قابل اعتماد نیست

ما فکر می‌کردیم که دولتمردان آمریکایی این بار با حسن‌نیت وارد مذاکرات خواهند شد/ رفتارهای آمریکا ثابت کرد که آنها هیچگاه قابل اعتماد نیستند

علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاست خارجی «نسیم»، در مورد اقدام آمریکایی‌ها و وضع تحریم‌های جدید علیه رژیم ایران اظهار داشت: رفتار آمریکا و وضع تحریم‌های جدید، متناسب با شرایطی که آنها قبلا اعلام کرده بودند که با حسن نیت وارد مذاکرات خواهند شد، تفاوت اساسی دارد و در واقع رفتارشان متناقض با گفتار اولیه آنها است و این اقدامات و رفتارهای آمریکا ثابت کرد که آنها هیچ‌گاه در طول تاریخ قابل اعتماد نیستند.

صالحی تاکید کرد: در طول 34 سال آمریکایی‌ها همواره ثابت کردند که قابل اعتماد نیستند اما ما فکر می کردیم که اینبار آنها از در حسن نیت وارد مذاکرات خواهند شد، اما باز آمریکا به قول و عهد خود عمل نکرد و توافق‌نامه ژنو را نقض کرد.


رفسنجانی: می خواهند توافق ژنو را بر هم بزنند

به گزارش سایت اعتدال، رفسنجانی در باره مخالفتهايی که در درون رژیم علیه توافق هسته ای رژیم می شود، گفته، اگر حمایت و همراهی به موقع رهبری نبود افراطیون به دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای آسیب می رساندند.

وی گفت: اگر رهبری در کنار تیم مذاکرات نبودف افراطی ها اجازه عمل به تیم مذاکرات هسته ای را نمی دادند.

رفسنجانی در ادامه با بیان اینکه بعضی ها می خواهند توافق ژنو را به هم بزنند، گفت، یکی از عواملی که می‌تواند ما را موفق کند هماهنگی همه نیروهای انقلاب است و به هم زدن آرامش کارها را بدتر می کند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: