آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 12 شهریور ماه 1392 = 03-09 2013

نمایندگان رژیم: حمله به سوریه به منزله حمله به ما است

فیصل مقداد، معاون وزیر امور خارجه سوریه در اظهار نظری حمله به سوریه را به معنای حمله به جمهوری اسلامی دانسته است.

احمد بخشایش اردستانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با فرارو گفت: به طور طبیعی جنگ علیه سوریه به منزله جنگ علیه ایران است.

وی ادامه داد: یکی از بحث های اصلی در حمله به سوریه در واقع تضعیف جبهه مقاومت است. آمریکا قصد دارد با بمباران مواضع نظامی سوریه، این کشور را تضعیف کند و تضعیف سوریه به معنای تضعیف حلقه مقاومت و تضعیف حلقه مقاومت به معنای تضعیف ایران است.

وی افزود: ما اکنون 22 ماه است که در حال کمک به بشار اسد هستیم و حزب الله نیز عملا در آنجا حضور دارد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اینکه فیصل مقداد عنوان کرده حمله به سوریه به منزله حمله به ایران است در اصل نوعی موضع مقاومتی اتخاذ کرده که نشان دهد سوریه در جهان تنها نیست.

بخشایش گفت: از نگاه ایران نیز حمله به سوریه به منزله حمله به ایران است؛ چون اگر سوریه دست از ایران بردارد و از جبهه مقاومت خارج و وارد جبهه سازش شود جنگ همین امروز تمام می شود.

بخشایش در پاسخ به این سوال که آیا اینکه گفته شود حمله به سوریه حمله به ایران است اما ایران وارد این جنگ نمی شود تناقض نیست؟، گفت: «ما همین حالا نیز در حال جنگ هستیم؛ اما نیازی نیست که سربازان ما در سوریه بجنگند. همین که سربازان سوری در آنجا می جنگند و از کمک های ما استفاده می کنند به معنای آن است که عملا ایران در حال جنگ است.

وی تاکید کرد: خط قرمز ما سوریه است؛ چون منافع دائمی ما در جبهه مقاومت شکل می گیرد.



Dariush September 3, 2013 02:59 PM

از ترس چه زوزه میکشند این آخوندهای کثیف غرب هم به همین نتیجه رسیده که ترتیب آخوندها را هم باید داد و از این به بعد اجازه داشتن کبریت بی‌ خطر زنجان را هم به اینها نخواهند داد چه برسد به "انرژی صلح آمیز هسته‌‌ی!" راه آزادی تهران، از دمشق می‌گذرد و حالا هم که خامنه‌ای خود را با اسد یکی‌ میبیند، زبانزد زیبای آمریکایی را هم به هر دو آنها گوشزد کنم که در این شرایط می‌گویند "بهتر، با یک سنگ ۲ تا موش (پرنده) میکٔشیم "

گزارش یا اعتراض به این نظر


سام September 3, 2013 06:30 PM

کاملأ پیداست که حاکمان مصلح گروکانگیر در ایران با وحشت از اینکه بازوهای اختاپوس گونه شان توسط آمریکا و مردم بپا خاسته سوریه در خاورمیانه قطع گردد بهمین منظور برای آن که طرفداران خود را برای رویارویی با چنین رخدادی در ایران و لبنان آماده نگاه دارد و همچنین با زبان تحدید به غرب و کشورهای منطقه خاورمیانه بفهماند که مثلأ ما همه جا را به آتش میکشیم بحرحال همه ما میدانیم که درمجموع جمهوری اسلامی چیزی نیست جز تبلی توخالی و سران آن مشتی تروریست که بیش از 34 سال مردم ایران را به گروگان گرفته و تنها کاری را که میدانند خوردن و خوابیدن از سویی سران رژیم بخوبی میدانند که حتی اگر کوچکترین و ضعیفترین کشور همسایه به ایران اعلان جنگ کند بدلیل ماهیت استبدادی و سرکوبگریش در برابر مردم ایران و وحشت ازآنهادرنهایت به دست مردم سرنگون خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


هلو September 3, 2013 10:11 PM

من به خامنه ای و بقیه وطن فروشان همدستش توصیه میکنم از الان کیسه های پولهایی را که از ملت ایران دزدیده اند را در یک هواپیما بچپانند و خودشان هم سوارشوند و بزنند به چاک از من گفتن
دیگر هر احمقی میفهمه که آخر کاره بهتره برن یک گوشه آفریقا گم و گور بشن یا فردا مثل صدام برن تو فاضل آب تهران قایم بشن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: