آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 22 تیر ماه 1392 = 13-07 2013

هیچ خبری نیست، رهبری در رأس نظام است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در مراسم تقدیر از غلامعلی حداد عادل که با عنوان "مرد تقوا و تدبیر" برگزار شد، با بیان اینکه سخن گفتن در مورد استاد بزرگوار و فرهیخته، مرد تقوا، استاد حدادعادل کار آسانی نیست، گفت: بحث جدایی دین و از سیاست دو نوع است یکی به این معنا که دین در ساختار نظام حکومتی وجود نداشته باشد که خوشبختانه این خطر رفع شده و امروز جمهوری اسلامی بر مبنای آموزه های دینی شکل گرفته است.

وی افزود: یک نوع دیگر تئوری جدایی دین از سیاست که بسیار خطرناک هم هست، این است که سیاست‌ورزان در جایگاهشان از خواستگاه دین تبعیت نکنند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: یکی از ویژگی های برجسته استاد حدادعادل این است که ورودشان به سیاست از کانال دین دارای اهمیت است. حضرت آقا می فرمایند کسانی که نقشه راه نداشته باشند به بیراهه می روند و یکی از ویژگی های حدادعادل این است که به نقشه راه توجه داشتند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه هیچ خطری نظام را تهدید نمی کند و نباید از "هارت و پورت ها" ترسید، ادامه داد: برخی ها طوری حرف می زنند که انگار اتفاقی افتاده است، در حالی که هیچ خبری نیست، رهبری در رأس نظام است و توده های عظیم مردم در کف آن قرار دارند که چشمشان را به رهبری دوخته اند.



جمشید July 13, 2013 02:42 PM

شب دراز است وقلندر بیدار.

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش(فرانسه) July 15, 2013 09:19 AM

آقای شریعتمداری عزیز !
آن چیزی که شما میگید چشم ملت نیست بلکه مشت ملت ایران به طرف رهبری ست !
منتها شما مثل همه هم سنخیاتتون ( در تمام دنیا !) این رو می بینید و می شنوید و می فهمید ولی نمی خواهید باورکنید ! اون روزی که مثل صدام یا قذافی طناب دار رو روی گردن مبارک حس خواهید کرد، باور هم خواهید کرد ولی چقدر دیر !!!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: