آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 8 خرداد ماه 1392 = 29-05 2013

موشکهای سپاه قطر وعربستان را هدف گرفتند

به گزارش سایت عصر ایران، یک وب سایت اطلاعاتی و امنیتی در آمریکا مدعی شد که رژیم ایران اخیرا سکوهای آماده پرتاب موشک های دوربرد برای حمله به مراکز نفتی قطر و عربستان در صورت حمله اسراییل یا آمریکا به جمهوری اسلامی مستقر کرده است.

"ورلد نت دیلی" در گزارشی به نقل از برخی منابع اطلاعاتی اردنی و مصری نوشت که رژیم ایران اخیرا سکوهای پرتاب موشک به سمت عربستان و قطر مستقر کرده است.

این گزارش شاهد ادعای خود را انتشار خبر تحویل انبوه سکوهای موشکی به سپاه در یکشنبه هفته جاری در رسانه های ایران عنوان کرد.

ورلد نت دیلی می نویسد : رژیم ایران نه تنها در صورت حمله اسراییل یا آمریکا، اسراییل را با موشک های دوربرد خود هدف قرار خواهد داد، بلکه با حمله به مراکز نفتی عربستان و قطر در نظر دارد قیمت جهانی نفت را به چند برابر افزایش دهد و این گونه دولت اوباما را در مهلکه اقتصادی قرار دهد.

منابع اطلاعاتی آمریکا به ورلد نت دیلی گفته اند از نظر آنها در صورت حمله اسراییل یا آمریکا به تاسیسات هسته ای رژیم ایران، کشورهای عربستان و قطر نخستین هدف هایی خواهند بود که از سوی رزیم تهران مورد حمله قرار خواهند گرفت.



ادامه این حکومت برای ایران خطرناکه May 29, 2013 08:24 PM

باز که خنگ بازی در آوردن، کی بهتون گفته شما ها پا برهنه بپرین وسط این بازی؟ هر کاری یه راهی داره، قطر که خودش بیچاره در خطر راکتور ما هست، بلاگردان شماست بس ازش سپاسگزاری هم بکنید که تحملتون میکنه! عربستان هم که خودش به قدر کافی آدم داره لازم نکرده شما آستین بالا بزنید. کدوم خنگی این کارهای خود کشی رو یاد شما ها داده؟ هر کی هست جاسوسه یا دیوانه! هر کاری یه راهی داره، بلد نیستین، مملکت را به ملت تحویل بدین، ادامه این حکومت برای ایران خطرناکه. اگر هستین که بهتره دست از این حماقت های آشکار بردارید. حماقت هم حدی داره! لازمه شما حتما هر بار توی دام بیفتید؟ میشه یه بار هم که شده محض رضای خدا توی تله نیفتین؟ ! امان از شما ها .

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: