آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 21 آذر ماه 1391 برابر با 2012 Tuesday 11 December

هشدار چاوز درباره تلاش برای بی ثباتی در ونزوئلا

به گزارش خبرگزاری فرانسه از کاراکاس، هوگو چاوز رئیس جمهوری ونزوئلا که سحرگاه دوشنبه برای معالجات پزشکی راهی کوبا شد به هموطنان خود در مورد هرگونه تلاش برای بی ثباتی در غیاب خود هشدار داد و در عین حال اطمینان داد اختیارات سیاسی و نظامی در دستان افراد خوبی قرار دارد.

چاوز در پیامی تلویزیونی که پیش ازعزیمت به هاوانا ضبط شده بود گفت، دشمنان در داخل و خارج گوش به زنگ هستند و از شرایطی که به نظر آنان مناسبت است تا مانند کفتار علیه میهن وارد عمل شوند و آن را دو دستی تقدیم امپریالیسم کنند، بهره برداری می کنند.

چاوز 58 ساله در عین حال در برابر شماری از وزیران و افسران بلندپایه در کاخ ریاست جمهوری در میرافلور در کاراکاس گفت، کاملا مطمئن است که میهن در امنیت است زیرا اختیارات سیاسی و نظامی در اختیار افراد درستی قرار دارد.

وی با اشاره ضمنی به کودتای نافرجام سال 2002 افزود، من فقط بار دیگر از مردم می خواهم تا وحدت خود را تقویت کنند و تسلیم دسیسه ها نشوند.»

رئیس جمهوری ونزوئلا که از سال 1999 قدرت را در اختیار دارد قرار است در روزهای آینده در هاوانا برای چهارمین بار پس از تشخیص غده سرطانی او در ناحیه لگنی عمل جراحی کند.

او شنبه از عود سرطان خود خبر داد که تاثر زیادی در میان هوادارنش به وجود آورد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved