آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 20 مهر ماه 1391 برابر با 2012 Thursday 11 October

دستور انتقال یک روحانی منتقد به زندان یزد‎

خبرگزاری هرانا - در ادامه اعتصاب غذای احمدرضا احمد‌پور روحانی منتقد امروز چهارشنبه مسئول زندان قم دستور به انتقال وی به زندان یزد را داده است.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، سید احمدرضا احمدپور که چند روز پیش به خاطر هجوم ماموران امنیتی به داخل بند و گرفتن وسایل شخصی و همچنین ضرب و شتم یکی دیگر از زندانیان بند امنیت دست به اعتصاب غذا زده بود امروز توسط مسئول زندان قم اطلاع پیدا کرد که قرار است به زندان یزد منتقل شود.

احمد‌پور که از ناراحتی قلبی و ریوی رنج می‌برد و طبق دستور پزشک می‌بایست از محیط‌های استرس زا و آلوده دور بماند با ضرب و شتم زندانی دیگر در داخل بند در جلوی چشمان وی بیماری قلبی ایشان دوباره تشدید پیدا کرده و از روز اعتصاب غذا تا به امروز وضعیت جسمی وی بد‌تر نیز شده است.

به گفته منابع آگاه از قم فردی که مورد ضرب وشتم قرار گرفته بود یک مهندس است که از نظر روحی دچار مشکل است و نمی‌بایست وی را در داخل زندان نگهداری کنند که با مشاهده این صحنه احمدپور اعتراض خود را بیان کرده و او نیز توسط مامورین مورد تهدید قرار گرفته است.

این منبع خبری در ادامه افزود: "احمدپور بیان کرده که تا مشکل انتقال یزد وی حل نشود اعتصاب غذای خود را نخواهد شکست و اکنون در ششمین روز اعتصاب غذای خود می‌باشد."



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved