آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 16 شهریور ماه 1391 برابر با 2012 Thursday 06 September

رزمايش فدائيان ولايت در چهار محال و بختياری

رزمایش 12هزار نفری فدائیان ولایت در چهار محال و بختیاری آغاز شد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع ) چهارمحال وبختیاری گفت: حفظ آمادگی دفاعی، مقابله با تحرکات احتمالی دشمن ، استمرار آموزش بسیجیان ، تقویت بنیه نظامی بسیجیان و آموزش فناوریهای نوین دفاعی از اهداف برگزاری این رزمایش است .

سردار محمدسلیمانی با بیان اینکه در رزمایش فدائیان ولایت سیره و منش امام هادی(ع) تبیین می شود، پیام این رزمایش را به دوستان انقلاب اسلامی و کشورهای همسایه صلح، صفا و دوستی اعلام کرد .

وی افزود : چنانچه بد خواهان و کینه توزان دست از پا خطا کنند بسیجیان عاشق ولایت مانند صاعقه ای بر سر آنان فرود خواهند آمد و درسی فراموش نشدنی به آنان خواهند داد.

شرکت در کلاس های مقابله با جنگ نرم دشمن، عقیدتی، سیاسی و برنامه های معنوی ، دعا و مناجات ،اجرای تمرینات تاکتیکی دفاع از کوی و برزن ، راهپیمایی شبانه، تمرین رژه ،انهدام مواضع دشمن فرضی و تصرف اهداف از پیش تعیین شده در مرحله عملیاتی از برنامه های رزمایش فدائیان ولایت است.

چهار تیپ، 16 گردان و 148 دسته واکنش سریع به همراه نیروهای ستادی این رزمایش را به مدت دو روز در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد با مساحت 65 هکتار برگزارمی کنند.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین کشور در مراسم آغاز رزمایش فدائیان ولایت گفت : هزار یگان از بسیجیان کشور در آمادگی کامل دفاعی به سر می برند .

سرهنگ پاسدار نصرت الله سیف افزود : این تعداد یگان متشکل از گردانهای عاشورای پایگاه محور و نیروهای سطوح پایگاه های بسیج کشور هستند ، که در مواقع ضرورت به عنوان یگانهای کمکی وارد عمل خواهند شد .

وی با اشاره به فراگیری آموزش های مقابله با جنگ های نرم ، نیمه سخت و سخت ، آماده پاسخگویی به هر گونه تجاوز احتمالی خواهند بود .

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین کشور همچنین از حضور 2 هزار 100 گردان الزهرا ویژه خواهران در رزمایش های سطح کشور خبر داد و افزود : همه خواهران بسیجی با حضور در تمرینهای گروهی یک روزه ، آموخته های عقیدتی ، سیاسی ، دفاعی و نظامی خود را باز آموزی کردند .






Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved