آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 21 مرداد ماه 1391 برابر با 2012 Saturday 11 August

کمیته امداد بیش از حد بزرگ شده است

آفتاب: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این‌که توانمندی اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) باید معطوف بر خدمت به محرومان باشد، گفت: نظر سرپرست کمیته امداد خمینی(ره) این است که این نهاد به‌صورت موردی به افراد نیازمند کمک کند و واژه تحت پوشش از فعالیت‌های آن حذف شود.

عباس صلاحی در گفت‌وگو با تابناک، در تشریح جلسه اعضای کمیسیون اجتماعی با مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام کرد: یکی از مسائلی که در این جلسه مطرح شد؛ موضوع کوچکسازی کمیته امداد امام خمینی(ره) بود. زیرا این نهاد اجتماعی با احداث ساختمان‌های مختلف و توسعه نیروی انسانی در بسیاری از قسمت‌ها، بیش از حد بزرگ شده و از همین رو نمی‌تواند تمام توان خود را معطوف به خدمت به محرومان کند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در این نشست سرپرست کمیته امداد امام‌خمینی(ره) این موضوع را مطرح کرد که واژه تحت پوشش از فعالیت‌های این نهاد اجتماعی حذف شود و اگر کسی در یک مورد خاص نیاز به کمک داشت، کمک لازم به وی ارائه شود.

وی تصریح کرد: به‌عنوان مثال اگر فردی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) نیست؛ اما نیاز به مهارت و آموزش یا نیاز به درمان دارد؛ باید به آنها کمک کرد و راهگشا بود.

صلاحی با مثبت ارزیابی کردن این نوع نگاه به فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: البته تحقق این موضوع نیازمند آن است که این نهاد اجتماعی به شکلی تخصصیتر کمک‌های خود را طبقه‌بندی کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: در این نشست مقرر شد مسئولان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و کمیسیون اجتماعی مجلس در یک جلسه مشترک درباره مسائل و مشکلات این نهاد اجتماعی بحث‌های جدی را انجام داده و تصمیم‌گیری کنند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved