آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 30 تیر ماه 1391 برابر با 2012 Friday 20 July

نباید با حرف‌هایمان آب به آسیاب دشمن بریزیم

ایلنا: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ گفت : دشمن در شرایط امروز به دنبال ضربه زدن به انقلاب است، لذا ما نباید با حرف‌ها و کار‌هایمان آب به آسیاب دشمن بریزیم. تا امید کردن مردم هدف دشمنان نظام مقدس اسلامی است و می‌خواهند مردم را مأیوس کنند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در مراسم تودیع و معارفه مسئولین نمایندگی ولی فقیه ناحیه شهید محلاتی سپاه تهران با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان نظام مقدس اسلامی بر لزوم آگاهی مردم تاکید کرد.

گواهی افزود: ملت ایران در سخت‌ترین شرایط آزمون داده و حتی با تقدیم جان خود و فرزندانشان ایستادگی کرده‌اند. در حال حاضر فکر نمی‌کنم برخلاف ادعای برخی از افراد، شرایط امروز از زمان جنگ سخت‌تر باشد.

وی ادامه داد: دشمن در شرایط امروز به دنبال ضربه زدن به انقلاب است، لذا ما نباید با حرف‌ها و کار‌هایمان آب به آسیاب دشمن بریزیم. تا امید کردن مردم هدف دشمنان نظام مقدس اسلامی است و می‌خواهند مردم را مأیوس کنند.

گواهی تصریح کرد: ‌این شرایط را هر کشور دیگری داشت منزوی می‌شد، ولی به فرموده امام راحل استکبار جهانی هر کاری بکند که ما را در انزوا قرار دهد، باز رشد ما در آن است. اگر ما را تحریم کنند و همه در‌ها را به روی ما ببندند باز هم ما به پیش می‌رویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسول (ص) تهران بزرگ خاطرنشان کرد: امروز شما معنای حرف امام (ره) را به خوبی درک می‌کنید و می‌بینید که با وجود تمامی تحریم‌ها اتحاد بین ملت و رهبری بیشتر می‌شود و جوانان ما در زمینه‌های علمی به پیشرفت‌های بسیار خوبی نائل می‌آیند.

در ادامه این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام محمد تقی زحمتکش تقدیر و حجت‌الاسلام صابری‌نیا به عنوان نماینده ولی فقیه در ناحیه شهید محلاتی معرفی شد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved