آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 23 خرداد ماه 1391 برابر با 2012 Tuesday 12 June

اروميه؛ كارخانه‌ها يا تعطيل شده‌‌اند يا رو به تعطيلی هستند

ایلنا: نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی خطاب به لاریجانی تصریح کرد‌: بانک مرکزی رکن اصلی رسیدگی به وضعیت کارخانجات است، چرا که کارخانجات کشور امروز یا اکثر آن‌ها تعطیل شده‌اند و یا اینکه رو به تعطیلی هستند‌. ‌

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر‌قاضی‌پور نماینده ارومیه در جلسه علنی امروز- سه شنبه- خطاب به هيئت رئيسه مجلس شورای اسلامی گفت‌: بانک مرکزی رکن اصلی رسیدگی به وضعیت کارخانجات است، چرا که کارخانجات کشور امروز یا اکثرا تعطیل شده‌اند و یا اینکه رو به تعطیلی هستند‌.

عضو فراكسيون كارگري مجلس هشتم ادامه داد: با توجه به حضور وزير صنعت، معدن و تجارت و رييس بانك مركزي از رييس مجلس درخواست دارم كه در مورد وضعيت تعطيلي كارخانجات در محضر مقام معظم رهبري گزارشي ارائه دهيد.

قاضی‌پور همچنین به اصل ۴۳ قانون اساسی اشاره کرد وگفت‌: تمام بند‌های این اصل راجع به ترکیب و تولیدات کشاورزی، دامي و صنعتي می‌باشد. اين در حالي است كه رييس‌جمهور در سفر اخير خود به چين قراردادهايي را براي خريد اجناس انعقاد كردند.

نماينده اروميه افزود: آیا به این نقطه نرسیده‌ایم که این تولیدات ترمیم شوند و ما به مرحله کفایت برسیم‌.

‌ قاضی‌پور همچنین خطاب به لاریجانی افزود‌: بهتر است توضیح دهید که چرا این همه اجناس چینی وارد کشور می‌شود‌. ‌

رییس مجلس شورای اسلامی نيز پس از بیان اخطار قاضی‌پور گفت‌: اخطار‌ها وارد نیست، چراکه اخطار‌ها باید در رابطه با دستور جلسه باشد و آن هم اگر در دستور جلسه موضوعی مطرح شود وآن موضوع خلاف قانون اساسی باشد و یا اینکه هیات رییسه خلاف قانون عمل کرده باشد. من نمی‌دانم اخطارهای قاضی‌پور در رابطه با کدام یک از خلاف‌های هیات رییسه است و اخطار وی را وارد نمی‌دانم‌. ‌




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved