آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 30 اردیبهشت ماه 1391 برابر با 2012 Saturday 19 May

گاف صدا و سیمای رژیم در باره خلیج فارس

24 آنلاین نیوز: مراسم اختتامیه‌ی دوازدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی رادیو و چهارمین اجلاس جهانی صدا، بدون حضور «عزت‌الله ضرغامی»، رئیس سازمان صدا و سیما برگزار شد.
ضرغامی در حالی به دلیل تاخیر پرواز برگشت از عراق موفق به حضور در این مراسم نشد که پلاکاردهای خوش آمدگویی به او در مجتمع فرهنگی تفریحی زیباکنار نصب شده بود.
اما «محمدحسین صوفی» - معاون صدا - علت حضور نداشتن ضرغامی را سفر غیرمنتظره به عراق و تاخیر پرواز برگشت او عنوان کرد.
قائم‌مقام سازمان صدا و سیما، معاون مالی اداری سازمان، «جبار کوچک‌نژاد»، نماینده‌ی مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مدیران و برنامه‌سازان رادیویی در مراسم شب گذشته (28 اردیبهشت ) حاضر بودند و مراسم را احسان کرمی و فاطمه صداقتی اجرا می‌کردند.
دکور این برنامه، شبیه به یک استودیوی ضبط رادیو بود که ویدئو پروژکتور آن تصاویری زنده از احسان کرمی و فاطمه صداقتی را نشان می‌داد که در حال اجرای مراسم، همانند یک برنامه رادیویی بودند.
آیین پایانی جشنواره‌ی رادیو که به صورت زنده از شبکه‌ی آموزش پخش می‌شد، با پخش کلیپ کوتاهی آغاز شد که بخشی کوتاه از برنامه‌های هریک از شبکه‌های رادیویی را پخش می‌کرد.
به گزارش ایسنا، سپس، تیزری از تعدادی از شهدا به همراه تصاویری از خلیج فارس پخش شد که به زبان فارسی و انگلیسی «خلیج فارس» در آن‌ها زیرنویس شده بود، اما زیرنویس انگلیسی خلیج فارس اشتباه بود و به جای Persian Gulf نوشته شده بود Persian Golf ! این نوشته در بیشتر بخش‌های کلیپ، به صورت زیرنویس در زیر صفحه دیده می‌شد و مهمانان خارجی و داخلی جشنواره، شاهد آن بودند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved