آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 23 بهمن ماه 1390 برابر با 2012 Sunday 12 February

چرا سایت توکلی به علامه مصباح حمله کرد؟

سایت بی باک: سایت منسوب به احمد توکلی بعد از حمایت های مکرر از افروغ ها و توجیه عجیب عمکلرد این قشر هنجارشکن، در یک تحریف آشکار سعی در تخریب علامه مصباح یزدی نمود و تلاش نمود تا راه رفته اصلاح طلبان افراطی در تخریب چهره های شاخص نظام را در دوران انزوای این گروههای معاند ادامه دهد.

حمله سایت منسوب به توکلی به علامه مصباح یزدی و جبهه پایداری که متشکل از وفادارترین ، صادق ترین ، بصیرترین ، و مخلص ترین وپاکترین یاران ولایت است ، ناشی از بی بصیرتی وعدم معرفت و بیگانه بودن دست اندر کاران این سایت به اسلام ناب محمدی (ص) و منابع احکام اسلامی و جایگاه عقل در شریعت و ارتباط بین دین و عقل و رابطه بین علم و عقل و علم و دین و سرانجام عدم آگاهی آنان از نقش ولایت در دین و دینداری مسلمانان است .

البته ترس و وحشتی که امثال این سایت به جبهه پایداری دارند ؛ ریشه در اخلاص ، ایمان ، زهد و تقوا ، صداقت ، عدالت ، امانتداری ، خرد ورزی ، پاکدستی ، بصیرت ، علم و دانش ، وفاداری و در رأس همه، خدامحوری و خدامداری و خداگرایی و ولایت مداری و ولایت پذیری بلاقید و شرط حضرت علامه مصباح یزدی و جبهه پایداری دارد .

این ترس و وحشت برای این است که به خوبی می دانند ، تا زمانیکه رهبری معنوی و فکری علامه مصباح بر جبهه پایداری حاکم است ، این جبهه بر سر اصول و مبانی انقلاب اسلامی از جمله اصل ولایت مطلقه فقیه با احدی معامله نخواهد کرد و به هیچ یک از مسئولین نیز اجازه نخواهد داد که این اصول را دور بزنند.

بنابراین کسانیکه ریگی در کفش دارند فکرهای پلیدی در سرخود می پروانند ، و مترصد تحصیل فرصت مناسب هستند تا اصول و ارزشهای دینی و انقلابی ملت بزرگ ایران اسلامی ؛ از جمله اصل ولایت را دور بزنند ؛ بدیهی است که در قدم اول ، به فکر چگونه نابود کردن و از سر راه برداشتنِ دیده بانها و محافظین اصلی و پاسداران اصیل ولایت و تخریب و تضعیف عقبه تئوریک انقلاب اسلامی و الگوهای ولایتمداری و ولایت پذیری باشند . بدینسان نباید تردید کرد که حمله یک سایت خبری سیاست زده _ که دفاع از افروغ ها را در کارنامه دارد _ به علامه مصباح یزدی و جبهه پایداری نیز در همین راستا بوده است .

آری ، فریاد امثال این سایت نیز ناشی از دردی می باشد که ، دینداری و خرد ورزی و بصیرت و ولایت پذیری مطهری زمان حضرت آیت الله مصباح یزدی به آنها فشار آورده است . برای اینکه می دانند ، تا امثال علامه مصباح یزدی و شاگردانش که اضلاع اصلی جبهه پایداری را تشکیل داده اند ، به عنوان سربازان ولایت به پاسداری از ولایت و دیگر ارزشها می پردازند ، احدی نخواهد نتوانست به ولایت و دیگر اصول شناخته شده انقلاب اسلامی آسیبی برساند .

مثلاً این رسانه خواسته در انتقادات و یا حمله اهانت آمیز خود استدلال نماید و به زعم و خیال خودشان ، به مقوله عقلانیت حول محور ولایت ، اشکال گرفته است . که عین جمله غیر اصولی و غیر علمی و فاقد منطق علمی و فقهی و بی معنی آنها جهت قضاوت شما خوبان اینجا منعکس میگردد : « _ آقایان و بانوان محترم جبهه پایداری، عقلانیت حول محور ولایت یعنی چه؟ یعنی اگر عقل شما به امری دستور دهد که ولایت خلاف آن را صادر کند ، شما به امر عقل خود عمل خواهید کرد؟؟ پس آن یار امام باقر (ع) که به فرموده ی حضرت داخل تنور رفت قطعا از اعضای جبهه پایداری نخواهد بود.»

در پاسخ به این سوال مضحک و بی اساس میگویم :

اولاً : عصبانیت شما و امثال شما از این است که تک تک اعضای جبهه پایداری و آن جوانان پاکدامنی که از این جبهه ناب اصولگرایی حمایت می کنند ؛ که شما مثل خاتمی به آنها توهین کرده اید ؛ همه بدون استثناء از یاران تنوری ولایت هستند .

ثانیاً: شعار جبهه پایداری که بارها از زبان مبارک خورشید فروزنده انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز بیان شده است ، عبارت است از : عقلانیت ، معنویت و عدالت حول محور ولایت است .

لذا خطاب به آقای احمد توکلی که این سایت متخلّف منتسب به ایشان است و این اهانات به رهبر فکری و معنوی جبهه پایداری که محبوب اکثریت قریب اتفاق حماسه سازان 9دی است ، از ناحیه این سایت بعمل آمده و خشم جوانان حزب اللهی را برانگیخته است ، اعلام میگردد که بارها و بارها از ناحیه حضرت علامه و شاگردان ایشان در تبیین اصول و معیارهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی اعلام شده است که : عقلانیت و معنویت و عدالت مورد نظرجبهه پایداری شریعت محور است . و شریعت محور بودن عقلانیت و معنویت و عدالت ، جای هیچ اشکال و ایراد و بهانه ای برای کسی نمی گذارد .

و اینک بنده خطاب به آقای احمد توکلی که در همه چیز خیلی مدعی هستند و به غیر از خودشان کسی را قبول ندارد عرض می کنم : آقای توکلی ! بیش از 1400 سال است که عقل در کنار کتاب خدا و سنت رسول الله (ص) و اجماع به عنوان یکی از منابع چهارگانه استنباط صدور احکام اسلامی معرفی شده است ؛ و پیامبر عظیم الشأن اسلام و دوازده جانشین معصومش که سلام و درود خدا بر آنها باد و جمیع فقها و مجتهدین از صدر تا کنون از این تقسیم بندی تبعیت کرده و آن را امضا نموده اند . و تردیدی نیست که عقلانیت موجود در شعار جبهه پایداری نیز، از این تقسیم بندی و با لحاظ قرار دادن رتبه و نقش عقل در دین نشأت گرفته است . اما تابحال از ناحیه کسی که ادعای دینداری در مکتب شیعه و سنی را داشته باشد ، ایراد و اشکالی از نقش عقل در دین و یااینکه چرا عقل بعنوان یکی از منابع احکام دین پذیرفته شده گرفته نشده است .

ضمناً بد نیست آقای توکلی و دست اندر کاران سایت خبری شان و نویسنده آن متن توهین آمیز بدانند که ، در فقه شیعه و فلسفه اسلامی ، قاعده ای وجود دارد تحت عنوان « قاعده ملازمه میان عقل و شرع » یعنی طبق این قاعده ، هرگز شرع به چیزی حکم نمی کند که بر خلاف عقل باشد و در مقابل ، هرگز عقل نیز به چیزی امر نمی کند که بر خلاف شرع باشد . پس بنابراین نگرانی این سایت بسیار بی مورد است و ایرادات آنهارا باید محترمانه به دیوار کوبید .

ضمناً آقای توکلی من که به تأسی از علامه مصباح و شاگردان بزرگوارش در تیرماه 84 وخرداد 88 به احمدی نژاد رأی داده ام ومادر من هم که مادر شهیدی است ، برای پیروزی احمدی نژاد هزاران صلوات نذر کرده بود ؛ امروز پشیمان نیستیم چون ایمان داریم که در هردو دوره ، اصلح و بهترین فرد را انتخاب کرده ایم و شک نداریم که خدا و امام زمان (عج) و نائب برحق امام زمان(عج) از این انتخاب ما کاملاً راضی بوده اند و ضمناً بنده که کوچکترین عضو از جامعه بزرگ مریدان علامه مصباح و جبهه پایداری هستم ، جزء اولین ایرانیانی بودم که بازهم به تأسی و تبعیت از علامه مصباح و شاگردانش از عملکرد احمدی نژاد در عرصه حجاب ، و مواضع او در برابر جریان انحرافی در مطبوعات سراسری و فضای مجازی انتقاد نموده ام . منظور این است که ما با هیچ مسئولی عقد اخوت نبسته ایم و هر مسئولی تا در خط ولایت حرکت می کند و مطیع محض ولایت است مورد حمایت ملت خواهد بود .

در خاتمه به آقای توکلی و دیگر دست اندر کاران تریبون های رسانه ای شان توصیه می کنم که کمی پیرامون نقش عقل در دین و عقلانیت شریعت محور، مطالعه نمایند . و اینگونه بی مطالعه به بزرگانی که محبوب ولی امر مسلمین و امت هستند، اهانت نکنند که اصلاح طلبان و سایر معاندین، تائید کننده بی نتیجه بودن این نوع فعالیتها می باشند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved