آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 29 دی ماه 1390 برابر با 2012 Thursday 19 January

آغاز رقابت نهاد ریاست جمهوری با بیت رهبری

سایت دیگربان: محمود احمدی‌نژاد پس از علنی شدن اختلاف‌های خود با علی خامنه‌ای٬ در نماز جمعه٬ هیات‌های مذهبی و مراسم‌های برگزار شده در بیت رهبر و سایر مراسم‌های بزرگداشت شرکت نمی‌کند.
احمدی‌نژاد در ۱۰ ماه گذشته تنها دو بار (فاطمیه و تاسوعا) در مراسم‌های مذهبی «بیت رهبری» شرکت کرده که گزارش تصویری هیچ یک از آنها در سایت نهاد ریاست جمهوری موجود نیست.
وی در این مدت همچنین از شرکت در نماز جمعه تهران نیز خودداری کرده که این اقدام وی پیش‌تر با انتقاد‌ گروهی از محافظه‌کاران مواجه شده بود.
رئیس دولت دهم همچنین مدت‌هاست در هیچ یک از مراسم‌های مذهبی برگزار شده از سوی حامیان علی خامنه‌ای شرکت نمی‌کند.
احمدی‌نژاد در دو ماه گذشته در مراسم‌های متعددی که برای حسن تهرانی مقدم٬ پدر برنامه موشکی جمهوری اسلامی و مصطفی احمدی روشن٬ معاون بازرگانی تاسیسات اتمی نطنز برگزار شده هم شرکت نکرده است.
حملات گسترده حامیان علی خامنه‌ای به رئیس دولت دهم و نزدیکان وی می‌تواند یکی از مهمترین دلایل این قهر سیاسی احمدی‌نژاد باشد.
رئیس دولت دهم طی این مدت به همراه اسفندیار رحیم‌مشایی به منزل خانواده‌های چند تن از فرماندهان جان باخته در جنگ عراق علیه ایران رفته و با آنها دیدار و گفتگو کرده است.
وی همچنین در محل نهاد ریاست جمهوری دیداری با گروهی از بسیجیان داشته که در نوع خود کم‌نظیر است.
احمدی‌نژاد در ماه اخیر نیز در دو مراسم برگزار شده در نهاد ریاست جمهوری به من‍ظور بزرگداشت حسن تهرانی مقدم و مصطفی احمدی روشن شرکت کرده است.
رئیس دولت دهم به تدریج تلاش می‌کند همچون علی خامنه‌ای به خانه جان باختگان جنگ و خانواده‌های قربانیان ترور‌ها رفته و مراسم‌های ویژه‌ای در نهاد ریاست جمهوری برگزار کند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved