آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 30 مهر ماه 1402 = 22-10 2023

جنگ خاورمیانه؛ هشدار صریح وزیر دفاع آمریکا به جمهوری اسلامی

وزیر دفاع آمریکا امروز با اشاره به دشورای حمله زمینی به غزه گفت: حمله زمینی به این منطقه ممکن است به دلیل تونل‌های ساخته شده توسط حماس بسیار سخت و دشوار باشد.

وی در یک مصاحبه تلویزیونی هشدار داد به هر کشور یا گروهی که می‌خواهد درگیری را گسترش دهد یا از آن منتفع شود توصیه می‌کنیم این کار را نکنند.

وزیر دفاع آمریکا ادامه داد: در صورت گسترش جنگ و درگیری، از اقدام نظامی دریغ نخواهیم کرد.

وی بار دیگر بر حمایت بی‌دریغ واشنگتن از تل‌آویو در جنگ غزه تأکید کرد و گفت: ما حق دفاع از خود را برای خود محفوظ می‌دانیم و در انجام اقدامات مناسب برای حفاظت از نیروهای خود تردید نخواهیم کرد.

دور نگه‌داشتن دشمن از طریق نبردهای فراتر از مرزهای ایران، دکترینی حیاتی در دستور کار امنیتی و سیاست خارجی تهران بوده که به ویژه توسط نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ترویج و پیگیری می‌شد.

آماده‌اند تا اسرائیل را از روی نقشه محو کنند!

به نوشته المانیتور، جمهوری اسلامی هشدار داده که نیروهای مورد حمایتش همچنان آماده‌اند تا ماشه را کشیده و اسرائیل را از روی نقشه محو کنند و اگر دشمن قسم‌خورده‌اش به حمله زمینی وعده داده‌شده خود به نوار غزه ادامه دهد، چه واکنشی نشان خواهد داد؟

حمایت از آرمان فلسطین یکی از اصول ایدئولوژیک حکومت دینی شیعی ایران از زمان پیدایش آن بوده است. حکومت ایران با بی‌توجهی به فشارهای بین‌المللی، طی چهار دهه گذشته شبکه‌ای از نیروهای نیابتی خود در سراسر خاورمیانه را برای «صدور انقلاب» و تقویت نفوذ منطقه‌ای پرورش داده، تأمین مالی کرده، تسلیح و گسترش داده است، سیاستی که غربی ها آن را «ماجراجویی» می‌دانند.

دور نگه‌داشتن دشمن از طریق نبردهای فراتر از مرزهای ایران، دکترینی حیاتی در دستور کار امنیتی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی بوده که به ویژه توسط نیروی قدس سپاه پاسداران ترویج و پیگیری می‌شد.

یک نماینده مجلس درباره پاسخ جمهوری اسلامی درصورت ورود آمریکا به این جنگ بیان کرد: آمریکا جرات ورود مستقیم ندارد. اگر ورود کند شرایط برای خود آمریکا سخت خواهد شد. اگر هم حمله کند، نیروهای مقاومت توان مقابله را دارند. ما هم بعید نیست که تنگه هرمز را ببندیم. اگر آمریکا در جنگ به اسرائیل به صورت مستقیم کمک کند تنگه هرمز را می‌بندیم



آریا پارت October 22, 2023 09:03 PM

چه گوه خوری های ناشتا ناشتا تنگه هرمز رو میبندید؟ حتی جرات دخالت هم در این جنگ ندارید شما ها از موش هم ترسوتر هستید


گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: