آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 8 فروردین ماه 1402 = 28-03 2023

نماینده خامنه‌ای: ائتلاف فراگیری برای براندازی نظام تشکیل داده‌ اند

امام جمعه و نماینده خامنه ای در مشهد در واکنش به تحریمش از سوی اتحادیه اروپا گفته: در آخرین روز سال گذشته اروپا بنده را تحریم کرد و این در حالی است که من در تمام طول عمرم حتی پایم را در کشورهایشان نگذاشته‌ام.

آخوند داعشی علم الهدی گفت: این خاصیت دشمن خداست که به‌وقت غیظ و غضب، هرچه در دست دارد به سمت مقابل پرتاب می‌کند. با این حال، این سنت الهی است که منافق رسوا می‌شود. ذات اقدس پروردگار ممکن است عقوبت کفر و شرک را به قیامت موکول کند اما در دنیا از منافق دست‌بردار نیست و در دنیا او را رسوای خاص و عام می‌کند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر سوره محمد (ص) را بخوانید برایتان محرز می‌شود که گویا ذات اقدس پروردگار آن را برای وضع امروز ما نازل کرده است. در زمان پیامبر هم عده‌ای به دنبال سازش بودند، امروز هم عده‌ای خواهان مذاکره با دشمن هستند. عزیزان من، این‌طور نیست که فکر کنیم همه بدبختی‌ها به خاطر مقابله با باطل است و اگر به روی او آغوش گشودیم، خوشبخت دنیا و آخرت هستیم زیرا ذات اقدس پروردگار، نصر و فتح را مقارن با جهاد با دشمنانش قرار داده است.

نماینده خامنه ای در مشهد گفت: امروز مشاهده می کنیم که نخستین خدعه نظام سلطه و جریان منافقان وابسته به او توهین به رهبری است و همچنین ائتلاف فراگیری متشکل از ستون پنجم داخلی، همیاران خارجی و دشمنان دین خدا برای براندازی حق تشکیل داده‌اند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: