آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 13 مهر ماه 1401 = 05-10 2022

سند؛ آزار جنسی زنان بازداشت شده بدست مزدوران خامنه ای

بر اساس گزارش‌های رسیده به ایران‌اینترنشنال، ماموران امنیتی زنان بازداشت شده در خیزش مردمی را مورد آزارهای مختلف قرار داده‌اند و از جمله آنان را حین بازرسی، در مقابل دوربین مدار‌بسته لخت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، ماموران همچنین گفت‌وگوهای خصوصی افراد در شبکه‌های اجتماعی با دیگران (چت‌ها) را پرینت گرفته و به عنوان مدرک جرم علیه بازداشت‌شدگان به کار گرفته‌اند.

ماموران از زنان بازداشت شده‌ای که به بازداشتگاه وزرا منتقل شده‌اند، خواسته‌اند تمام لباس‌های خود را درآورده و آنان را بازرسی کامل بدنی کرده‌اند. این اقدام در در اتاق بازرسی و مقابل دوربین انجام شده است.

پیش از این نیز گزارش‌هایی درباره نوع بازرسی زنان در بازداشتگاه و زندان‌های ایران منتشر شده که این اقدامات با نوعی از آزار جنسی همراه بوده است.

بر اساس گزارش رسیده به ایران‌اینترنشنال اما ماموران امنیتی تعدادی از زنان را هنگام بازداشت روی زمین کشیده‌اند، به گونه‌ای که دسته بزرگی از موهای سر آنان کنده شده است.

در روزهای گذشته ده‌ها ویدیو از بازداشت خشن معترضان منتشر شده است که مؤید و شاهد همین موضوع بوده‌اند.

ماموران امنیتی همچنین هنگام ورود به خانه فعالان سیاسی و مدنی برای بازداشت آنان، با هدف ایجاد رعب و وحشت، درهای خانه‌های آنان را شکسته‌اند.

بر اساس اظهارات مقامات رسمی، در جریان خیزش مردمی شهریور و مهر ۱۴۰۱ به دنبال کشته شدن مهسا امینی در هنگام بازداشت از سوی گشت ارشاد، هزاران نفر از معترضان بازداشت شده‌اند.

همچنین تعداد زیادی از فعالان سیاسی و مدنی، هنرمندان و ورزشکاران نیز در خانه‌های خود با هجوم ماموران بازداشت شده‌اند.

برای بازداشت‌شدگان، حکم بازداشت موقت با اتهام «اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور» صادر شده است.

همچنین حکم تعدادی از بازداشت شدگان به «اخلال در نظم، آسایش و آرامش عمومی» و «تشویق به فساد» تغییر یافته و قرار بازداشتشان از بازداشت موقت به قرار وثیقه تبدیل شده است.

از میان هزاران فرد بازداشت شده در اعتراضات و همچنین فعالان سیاسی و مدنی، هنرمندان، ورزشکاران و ...، تا به حال تنها تعدادی معدودی آزاد شده‌اند.





ایران فردا October 5, 2022 03:06 PM

آزار جنسی به بانوان از دیر پا ابزار زور گویان دشمنان یک ملت ستمدیده بوده ٫مغولان و ارتش روسیه و حال این جانیان این فرقه تبهکار از آن استفاده میکنند٫ قابل توجه است که حتا فاشیست های هیتلری هم از این جنایت سیستماتیک استفاده نکردنند که این ارازل واوباش شیعه با ملت ما میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


باباکوهی October 6, 2022 02:22 AM

پزشکان قانونی در ایران باید؛ برای اثبات کارها ضد انسانی این رژیم ضد ایرانی؛ و پیدا کردن عاملین این تجاوزها در روز بعد از فروپاشی این رژیم از کشته شدکان به خصوص آنهایی که در بازداشتگاها بوده اند؛ نمونه برداری DNA کنند؛ و به خانوادهای جان باختگان بدهند که آنها با نگاهداری آن نمونه ها این متجاورین را در دادگاهای ملت ایران به مجازات برسانند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: