آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 9 فروردین ماه 1399 = 28-03 2020

"کرونا"؛ حاکمان ایران مرتکب جنایت جنگی شده اند

منشه امیر

سران حکومت ایران جنایتکاران جنگی هستند که باید در دادگاه مردمی محاکمه و مجازات شوند

شیوه رسیدگی آنان به بحران کورونا، مصداق کامل جنایت جنگی است. آن ها علیه بشریت مرتکب جنایت شده اند. نسبت به ملت ایران، سخت جنایت کرده اند. به ایران زمین جنایت کردند و هنوز هم می کنند. تو گویی تصمیمشان آن است که ملت ایران را بکلی نابود کنند.

خودشان می بینند که چگونه آمار قربانیان و مبتلایان بالا می رود. ولی واقعیات را پنهان می کنند و از این که قرنطینه کامل برقرار سازند، بیم دارند و دست به دست می کنند و همچنان موجب شیوع گسترده تر بیماری می شوند.

محاسبات کارشناسی با استناد به شتاب کنونی افزایش مبتلایان و جانباختگان ارزیابی می کند که اگر روال کنونی ادامه یابد، شمار کل مبتلایان به چند میلیون نفر خواهد رسید و پروردگار می داند که چند تن از آنان جان به جان آفرین خواهند سپرد.

حسن روحانی، آن پینوکیوی دراز دماع همین هفته پیش گفته بود که شمار قربانیان و مبتلایان رو به کاهش است. در همان روز اعلام شد که شمار جانباختگان بیشتر از روز پیش بوده است و شمار مبتلایان افزایش تکان دهنده ای را نشان می دهد.

همین آماری نیز که منتشر می کنند دستکاری شده است و می گویند که شمار واقعی ممکن است دو برابر و بیشتر باشد.

تمام توانایی خود را بسیج کرده اند تا چنین القاء کنند که رژیم کاملا بر پیشرفت بیماری تسلط دارد و تخت کافی وجود دارد و از نظر تجهیزات پزشکی نیز هیچ کمبودی وجود ندارد.

از این دروغ آشکار، خون انسان به جوش می آید. همه چیز در بیمارستان ها کم است و درصد قربانیان در ایران بسیار بالاتر از دیگر کشورهای کورونازده می باشد زیرا وسائل درمانی به حد کافی وجود ندارد.

سران حکومت و شخص علی خامنه ای متهمین اصلی ارتکاب جنایت جنگی علیه ملت ایران می باشند.

یک ماه پس از آن که کورونا در ایران رواج یافته بود و هر روز ده ها نفر را به کام مرگ فرو می برد، علی خامنه ای در یک سخنرانی ادعا کرد که حادثه مهمی رخ نداده و ایران بلاهای بزرگتری را پشت سر گذاشته و مردم نگران نباشند و یک دعا بخوانند و همه مشکلات برطرف خواهد شد.

علی خامنه ای مرتکب جنایت جنگی شده، زیرا اگر احساس مسئولیت می کرد، به مردم هشدار می داد که فاجعه بزرگی در ایران رخ داده که اگر حکومت قرنطینه اعلام نکند و به اقدامات مشابه در ووهان چین دست نزند، ایران ممکن است دچار یک نسل کشی بزرگ گردد.

علی خامنه ای و حسن روحانی و دیگران به چشم خود می دیدند که کورونا در چین چه فاجعه بزرگی به وجود آورده، ولی به جای آن که به مردم اعلام خطر کنند، حسن روحانی در نطقی گله کرد از این که چرا مردم اعتراض می کنند و نگران هستند. مگر یادشان رفته است که در آمریکا در زمستان گذشته ۲۶۰ هزار نفر در اثر ابتلا به آنفولانزا فوت کردند؟ بنابراین مردم ایران نگران نباشند، همه چیز رو به راه است و دولت بر اوضاع تسلط دارد.

سران حکومت ایران مرتکب جنایت جنگی شده اند و باید در دادگاه بین المللی به محاکمه کشانده شوند که چرا به این نسل کشی عمدی در ایران دست زده اند و هنوز هم به اقدامات لازم برای مهار کردن شتاب شیوع کورونا دست نمی زنند.

آن ها از روز اول، با این فاجعه به صورت یک موضوع سیاسی برخورد کردند. جان مردم کوچکترین اهمیتی برایشان نداشت. مهم برایشان آن بود که پایه های حکومت آسیب نبیند.

شیوع ویروس در قم را از آگاهی مردم پنهان داشتند. می خواستند که مردم در آئین بیست و دوم بهمن شرکت جویند.

این واقعیت را از مردم پنهان کردند که ویروس در زیارتگاه قم و توسط طلبه های چینی شایع گردید و به سرعت زائران دیگر و اهالی قم را مبتلا ساخت. آنهایی که در طلب شفا به زیارتگاه آمده بودند، با ویروس کورونا از آنجا رفتند.

زیارتگاه را نبستند و قم را از دیگر نقاط کشور مجزا نساختند و در ظرف یک هفته، ایران، پس از چین به مرکز دوم پراکندن کورونا در سراسر جهان مبدل گردید.

آن ها مرتکب جنایت جنگی شدند زیرا برای جلوگیری از گسترش ویروس، به هیچ یک از اقدامات لازم دست نزدند.

ترسشان آن بود که اگر واقعیات ابعاد خطر و بیماری را آشکار سازند، مردم دوباره به خیابان ها خواهند آمد و حکومتشان را کاملا متزلزل خواهند ساخت.

سپاه پاسداران را وارد میدان کردند تا به مردم هشدار دهند که مبادا به اقدامات اعتراضی بپردازند.

علی خامنه ای مرتکب بزرگترین جنایت جنگی شد، زیرا برای منحرف ساختن افکار مردم از واقعیات دهشتناک، خواست راه گم کند و ادعا کرد که این ویروسی است که آمریکا وارد ایران کرده و یک نوع ویروس ویژه را نیز بر اساس ژنتیک ملت ایران ساخته است.

یک ادعای مالیخولیایی و از دروغ های شاخداری که در دنیا همگان به آن خندیدند و می خندند.

حالا همه امکانات تبلیغاتی رژیم بسیج شده که ثابت کنند خامنه ای درست گفته و آمریکا چنین ویروسی را علیه رژیم ایران پرورش داده است.

ادعای خامنه ای مرتبا توسط فرماندهان سپاه تکرار می شود و هربار می کوشند دلائل تازه ای بیاورند و تکان دهنده ترین مورد این دروغ پردازی شرارت آمیز مطلبی است که در خبرگزاری تسنیم آمده و ادعا می کند که بانویی بهایی ایرانی که کارشناس ژنتیک بوده و درباره ویروس ابولا در آفریقا تحقیقات باارزشی کرده، اکنون در دانشگاه استنفورد آمریکا به شناخت ژن مردم جهان و از جمله ایران پرداخته است. پس حتما می خواهند با این تحقیقات دارویی بسازند که ملت ایران را نابود کند.

آن شروران شیطان پرست و دروغ پردازان کوه قاف، نمی دانند که تحقیقات درباره درخت ژن های انسانی از سال ها پیش آغاز شده و خانم پردیس ثابتی نیز در پژوهشکده استانفورد یکی از ده ها هزار نفر کارشناسانی است که به این کار مشغول است.

آن ها نمی دانند و یا شرورانه تجاهل می کنند که اکنون سالیان دراز است پزشکان جهان می کوشند داروهای تجویز شده، مطابق با ساختار ژنتیک بدن بیمار باشد.

این افتخار علم پزشکی در جهان است. ولی خامنه ای گفته بود که اکنون آمریکا مشغول تهیه دارویی است که به ایران بفرستد و مردم این کشور را برای همیشه دچار بیماری لاعلاج کند.

این ادعای کودکستانی را خامنه ای مطرح کرده بود تا توجیه کند که چرا پیشنهاد کمک از جانب ایالات متحده را رد می کند، ولی کمک گروه تروریستی حزب الله لبنان را می پذیرد.

سپاه پاسداران قصد دارد با استفاده از فاجعه کورونا، تسلط خود بر ایران و حکومت آن را مستحکم تر کند و همه اقداماتی که تاکنون در مبارزه با بیماری انجام داده، نمایشی و ظاهری بوده است.

سپاه ممکن است خوب بداند که مردم ایران را چگونه می تواند سرکوب کند، ولی بی تردید نمی داند که چگونه می توان آنان را شفا بخشید.

در قوانین بین المللی، اگر کسی با تقلب و تزویر در امور پزشکی و درمانی دخالت کند، مجازات سنگین دارد.

علی خامنه ای می خواهد مردم ایران بمیرند تا از دستشان خلاص شود. احساس می کند که مردم ایران از او نفرت دارند و همه لطیفه هایی که ساخته شده، این گمان را در او تقویت می کند.

ده روز پیش، حسن روحانی در یک نامه کتبی، از خامنه ای درخواست کرده بود که یک میلیارد دلار از پول های انباشته شده در صندوق توسعه ملی به دولت داده شود تا هم کمبود بودجه را تامین کند و هم پول کافی برای مبارزه با کورونا داشته باشد.

خامنه ای هنوز به این درخواست پاسخی نداده است. بگذار مردم ایران همچنان بمیرند، چه عجله ای دارید؟

این همان خامنه ای است که دو ماه پیش دستور داده بود که دویست میلیون دلار از صندوق توسعه ملی را به عنوان اضافه بودجه، در اختیار سپاه پاسداران بگذارند.

از یک سو کشکول گدایی به دست گرفته اند و از صندوق بین المللی پول و کشورهای دور و نزدیک تقاضای کمک می کنند و همزمان، پیشنهاد کمک از جانب ایالات متحده را رد می کنند و می گویند به آن احتیاج نداریم.

یک کارزار بین المللی به راه می اندازند که به بهانه ویروس کانادا، از طریق فشارهای جهانی بتوانند آمریکا را وادار به لغو تحریم ها کنند و در همان حال، فرماندهان نیروهای مسلح پشت میکروفون قرار می گیرند و اعلام می دارند که توانسته ای موشکهایی از نوع کروز طراحی و تولید کنند که می توان آن ها را از هواپیما شلیک کرد.

با این رفتار نشان می دهند که لغو تحریم آمریکا و یا تقاضای وام پنج میلیارد دلاری را برای مبارزه با کورونا نمی خواهند، بلکه برای ادامه برنامه های موشکی و اتمی و کمک به سازمان های ترور به آن نیازمند هستند، جان ملت ایران ارزشی ندارد که در راه حفظ آن پولی خرج شود.

علی خامنه ای و حسن روحانی و حسین سلامتی و باقری و دیگران، همگی جنایتکاران جنگی هستند که با خود عهد کرده اند ملت ایران را با کورونا به نابودی بکشانند.

ولی آنها، نه در دادگاه بین المللی، بلکه در دادگاه عدل خود ملت ایران باید محاکمه شوند!




azadi March 28, 2020 03:45 PM

آقای منشه امیر با سلام و با توجه به دوستی دیرینه بلکه چندین هزاره ایرانیان و یهودیان باید باید متذکر شد برای آخوند ملیت مهم نیست دستشان در جیب این مردم است و حکومتشان را میکنند کلا آخوند با توجه به چهره و اعمال چیزی از انسانیت نسیب نبرده او همان شیطان در زیر عباست

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهتاب March 28, 2020 04:02 PM

بله اين حكومت سالهاست كه دست به جنايت ميزند و الان هم فاش شده كه اين جنايتكاران از اول بهمن از ويروس كرونا اطلاع داشتن و بروز ندادن و جدي نرگرفتن و هزاران ايراني را راهي قبرستان كردن با پنهانكاري و قرنطنيه نكردن شهر آخوندي قم و هواپيماي ماهان هم به جابجا كردن مسافرين الوده و يه مشت آخوند كثيف چيني ادامه داده و الان هم خودشان در ويلاهاي انچناني از جيب ملت خود را پنهان كردن اين جنايتكاران بايد محاكمه شوند امريكا هم نبايد هيچ پولي و يا ارفاقي براي تحريمها به اين كثافتهاي دزد و حرومزاده بكند، از مدا نابوديشان را ارزوست

گزارش یا اعتراض به این نظر


taktirandaz March 28, 2020 09:42 PM

خجالت هم خوب چیزیه ,,شما که میبینید دعا و رمل و رمالی آبرویش رفت دست از این مسخره بازی ها بردارید و ملت کشی نکنید اگر قرار بود کاری با دعا انهم دعای شما ها جنایتکاران درست شود که اینهمه بلایای زمینی و هوایی در این چهل سال رخ نمیداد خودتان را و ملت مظلوم را بیشتر از این اذیت نکنید ,,علم حرف اول را میزند دعایتان را تو هر چاه یا سوراخی که دوست داشتید فرو کنید یک موجود میکروسکوپی حیثیت برایتان نگذاشت دعای هفت و دوازده و سی و چهار و پنبه روغن بنفشه و هزار مزخرف دیگر دنیا شما را به مسخره گرفته است خبر ندارید پولهای ملت را هم که غارت کردید چه میخواهید از جانمان گورتان را گم کنید همانهایی که به آنها دخیل میبستید خودشان دچار هزار بیماری و مسمومیت شدند حالا قرار است آنها به دادمان برسند ؟؟ شما ها اصلا حالتان خوبه ؟؟ چی میزنید که شما را اینچنین از خود بیخود میکند و هر چرت و پرتی که دم دهانتان میاید میگویید نوبت شماها هم خواهد رسید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Roberto March 28, 2020 10:51 PM

درود به منشه فرهیخته و گرامی، این ملاها را همانطوریکه میدانید در شروع طلبه گری و در دوران جوانی اکثر آنها را به نوبت از آن بشکه ها عبور داده اند، شما انتظار بیش از این بی حیا ها و حرامزاده ها نمی توانید داشته باشید درود به شما منشه عزیز

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو March 29, 2020 12:30 AM

مناشه امیر گرامی شما نازنین وطن پرست بسیار نکته سنج و عالمی سپاس

گزارش یا اعتراض به این نظر


نیما March 29, 2020 09:54 AM

جمهوری اسلامی منو دقیقا یاد اون گداهایی میندازه که دم ترمینال وایمیستادن میگفتن کیفمون رو دزدیدن میخواییم بریم شهرمون پول نداریم
بهشون هم می گفتی بیا برات بلیط بخرم میگفت
نه پولش رو بده خودم میخرم!

الانم کل کشورهای جهان میگه بیا کمکت کنیم
میگه نه پولش رو بدید و جالبتر آنکه کمکهای فرانسه
را گرفتن و عینا فرستادن لبنان

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران خونین March 29, 2020 11:31 AM

در رژیم گذشته چون مانند امروز آپارتاید دینی نبود تمام اقوام و ادیان با هر نژادی در کنار هم مسالمت آمیز زندگی میکردند و منشه امیر یکی از آنهاست که به جبر این حکومت از ایران با خانواده گریخت و میبینیم که هنوز دلش برای ایران می طپد مردم با هم جنگ ندارند این دولت کثیف ملایان است که این همه تفرقه و کینه ایجاد کرده و باید در دادگاه های بین المللی به عنوان جنایت کار بر علیه بشریت محاکمه شود ۴۰ سال کشتار از ارتشیان میهن پرست گرفته تا هواداران ساده و بیگناه و کم سن و سال گروه های سیاسی و کشتار مردم به جان آمده و زندانهای بیرحمانه برای تمام اقشار ملت و نابودی منابع و ثروت آیندگان ایران با دزدی و غارت و تجاوز و از همه مهمتر آتش زدن سینما رکس آبادان که ششصد انسان را زنده زنده سوزاند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:
  15237 بازدید |






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved
Cookies on IranPressNews website
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. This includes cookies from Google and third party social media websites if you visit a page which contains embedded content from social media. Such third party cookies may track your use of our website. We and our partners also use cookies to ensure we show you advertising that is relevant to you. If you continue without changing your settings, we'll assume that you are happy to receive all cookies on our website. However, you can change your cookie settings at any time.