آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 9 فروردین ماه 1400 = 29-03 2021

کودتاچیان طرفدار چین به سوگواران هم رحم نکردند+فیلم

بنا بر گزارش‌ها، نیروهای امنیتی در میانمار به روی سوگوارانی آتش گشودند که در مراسم خاکسپاری یکی از کشته‌شدگان اعتراضات روز شنبه شرکت کرده بودند.

به گزارش بی بی سی، یک شاهد به خبرگزاری رویترز گفت آنها در مراسم خاکسپاری یک دانشجوی ۲۰ ساله که شنبه کشته شده بود شرکت کرده بودند (فیلم زیر). این زن گفت: «ما در حال خواندن آهنگ انقلاب برای او بودیم که نیروهای امنیتی آمدند و به طرف ما شلیک کردند.

یک گروه مدافع حقوق زندانیان گزارش داد که حداقل ۱۲ نفر دیگر در خشونت‌های روز یکشنبه در نقاط مختلف میانمار کشته شدند. به این ترتیب تعداد قربانیان کودتای ماه فوریه ارتش به حداقل ۴۵۹ نفر رسیده است. در سرکوب‌های روز شنبه نیز حداقل ۱۱۴ نفر کشته شدند.

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، روز یکشنبه گفت که خشونت‌ها علیه معترضان در میانمار را قویا محکوم کرد. آقای بایدن در ایالت زادگاه خود دلاور داشت، به خبرنگاران گفت: «این وحشتناک است.»

او افزود‍: «این کاملا شرم آور است. براساس گزارشاتی که من گرفته‌ام، تعداد زیادی از افراد کاملا غیرضروری کشته شده اند.»




www.youtube.com/watch?v=vm3F5pSS0jQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



حقیقتگو March 29, 2021 10:11 PM

کودتاچی های طرفدارچین تنها درمیانمارنیستند و نتنها حکومت آخوندی تازی هم به جمع آنها و برعلیه مردم ایران پیوسته است بلکه بسیاری ازسایت اینترنتی ایرانی که درحقیقت محض هواداران چین و روسیه خودشان را درآنها مخفی کرده بودند وبرای مردم دلسوزی میکردند عریان شده است که خبری ازقراردادفرای تصورنگنین و استعماری چینی با حکومت تازی منتشرنکرده ونمی کنند وحتی ازمنتشرکردن خبرهای تظاهرات مردم برعلیه این قرارداد خودداری کرده اند عریان شده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: