آدرس پست الکترونيک [email protected]

تازه ترين اخبار ما را در سايت يا وبلاگ خودتان بگذاريد









سه شنبه، 30 دی ماه 1399 = 19-01 2021

سوریه؛ سپاه از ترس اسرائیل دست به دامن روسیه شد

در اظهاراتی که به نظر می‌رسد طرح پیشنهاد همکاری باشد، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه به اسرائیل پیشنهاد کرد تا تل‌آویو پیش از اقدام به حمله مستقیم علیه اهداف و انجام عملیات نظامی در خاک سوریه، در صورت دریافت اطلاعاتی مبنی بر وجود تهدیدهایی قریب‌الوقوع در سوریه، در این‌باره با مسکو هماهنگی کند.

به گزارش العربیه، لاوروف در کنفرانسی خبری گفت:« چنانچه اسرائیل و آن طور که (مقامات اسرائیلی) می‌گویند ناچار به واکنش به تهدیدهایی است که از خاک سوریه امنیت این کشور را تهدید می‌کند، بارها به همکاران اسرائیلی‌مان گفته‌ایم: اگر چنین تهدیدهایی را رصد کردید، لطفا ما را با دادن اطلاعات مشخصی در این‌باره آگاه کنید».

لاوروف خطاب به طرف اسرائیلی افزود:« اگر حقایقی در دست دارید که تهدیدی از بخشی از خاک سوریه متوجه کشورتان است، فورا این حقایق را به ما ابلاغ کنید تا همه تدابیر را برای دور کردن این تهدید اتخاذ کنیم».

لاوروف همچنین توضیح داد که مسکو تاکنون هیچ پاسخ ملموسی درباره این پیشنهاد دریافت نکرده اما به ارائه آن ادامه خواهد داد.


سنگین ‌ترین ضربه به پاسداران بعد از هلاکت فخری‌زاده
آدينه، 26 دی ماه 1399 = 15-01 2021

در جریان سنگین‌ترین ضربه به مواضع سپاه پاسداران بعد از هلاکت فخری زاده دستکم ۵۷تن از پاسداران و مزدوران سپاه در امتداد مرز سوریه با عراق به هلاکت رسیدند.

نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران در تلاش برای روحیه دادن به مزدوران خود این خبر را تکذیب کرده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به‌نقل از یک مقام ارشد اطلاعاتی آمریکا گفت: حملات با اطلاعاتی که آمریکا داد صورت گرفته است و انبارهای منهدم شده متعلق به رژیم ایران بودند.

واشنگتن پست نوشت: بمباران ۳۵دقیقه طول کشید و یکی از بزرگترین حملات به سوریه طی سالیان اخیر بود. حملات حداقل ۴ موضع متعلق به سپاه پاسداران را هدف قرار داد که یک سازمان تروریستی از نظر آمریکاست.

در جریان این سنگین‌ترین حملات، دست‌کم ۱۰ هدف مختلف در شرق سوریه منهدم شدند. این اهداف شامل دو ستاد فرماندهی و کنترل سپاه قدس، لشکر فاطمیون و هم‌چنین شبه‌نظامیان کتائب حزب‌الله از حشدالشعبی، حداقل سه انبار و محل نگهداری مهمات و تسلیحاتی چون موشک یا راکت‌های نقطه‌زدن توپخانه‌ ای و دو کاروان از خودروهای سپاه قدس و لشکر فاطمیون بوده است.

علاوه بر ۵۷ مزدور به هلاکت رسیده دهها پاسدار زخمی بر روی زمین به جا مانده‌اند. این مرگبارترین حمله به سپاه پاسداران بوده است و خط بطلانی است بر همهٔ شاخ و شانه کشیدن های مسخرهٔ قبلی مبنی برای انتقام خون سلیمانی و فخری زاده.



اردلان December 1, 2020 11:27 AM

این هم کتلتی دیگر!
تا بلکه همواره از اینجور کتلتها باشد!
مبارک باشد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


اقتدار«پوشالی» اسلامی !!! December 25, 2020 10:45 AM

رژیمی که نیروهای اشغالگر آن، هر روز، چپ و راست زیر حملات هوایی سنگین اسرائیل در سوریه خُرد می شوند و جرأت مقابله با آنها را ندارد، توانایی دفاع هوایی از خود را دارد؟
در جنگ ۹ سالهٔ سوریه، حتی یک فروند جنگندهٔ اسرائیلی توسط آتشبار دشمن سقوط نکرده است و این بهترین اثبات از ناتوانی رژیم اشغالگر جمهوری اسلامی در دفاع از آسمان ایران است

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان December 25, 2020 05:55 PM

واقعا باید به اسرائیل گفت؛ دست مریزاد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آزاداندیش December 26, 2020 12:05 AM

خاک بر سر ترامپ که مراکز اتمی و تاسیسات سپاه در ایران را بمباران نکرد و با رفتارها و گفتارهای احمقانه اش (مثل تزریق وایتکس به بدن و) صحنه داخلی امریکا را هم به بایدن (همفکر حسین اوباما رفیق شفیق خامنه ای) واگذار کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا December 30, 2020 06:56 PM

آخر شما ها ارازل اوباش وان حسن فریدون امنیتی جنایتکار خجالت نمی کشید از زن بچه خودتان از همکارتان , که اینهمه دوروغ میگوئید این عربده کشیدن شما ها فقط مصرف داخلی دارد در هر هفته دو یا سه بار اسرائیل خدمتان میرسد ولی شماها سربازان دلا ور اسلام خفه خون گرفتید مگر آنکه رهبر عزیزتان دستور کشتار کودکان , زنان و مردان بدون سلاح را بدهد ننگ بر شما

گزارش یا اعتراض به این نظر


شکست جهاد اسلامگرایان!!! December 31, 2020 02:46 AM

اگر این روند بمباران هوشمندانهٔ اسرائیل در سوریه بطور «روزانه و کوبنده» ادامه یابد، «دیر یا زود» تکرار می کنم، «دیر یا زود»، ولادیمیر پوتین و حافظ الاسد، در «پیامی علنی و مشترک» خواستار خروج سپاه و حزب الله لبنان از سوریه خواهند شد و آنگاه آتش جنگ داخلی سوریه دوباره شعله ور خواهد شد و این بار اسلامگرایان شیعه و سنی با اتحاد و ائتلاف خود (بخوانید: اتحاد داعش، القاعده، طالبان،حزب الله، کتائب، فاطمیون و سپاه قدس) و برای شکست کافران در مقابل ائتلاف دولت سکولار اسد و نیروهای (کافر و اشغالگر) روسیه در سوریه به رویارویی خواهند پرداخت که این امر، نیروهای منطقه ای و فرامنطقه ای را به گود این «جهاد مذهبی اسلامگرایان» خواهند کشاند و شعله های آتش آن دامن کشورهای منطقه را خواهد گرفت و عواقب مخرب آن به قلب ۳ قاره خواهد رسید
و در پایان اسلامگرایان در جهاد خود برای بلعیدن منطقه و به بردگی کشاندن ملت ها و غارت ثروت آنها، علیه کافران (بخوانید: سکولارها)، شکست سخت و مفتضحانه ای خواهند خورد که تا سده ها از اسلام، اسلامیت و اسلامگرایی، آثار و نشانی نباشد و آزادی، استقلال، امنیت، دمکراسی، برابری، عدالت و حقوق انسانی در منطقه برای همیشه حکمفرما شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


شاپور December 31, 2020 05:11 AM

به اینها میگویند پارس کردن در حالت خوابیده
افراد حزب الله و گروههای تحت فرمان خامنه ای، حتی، حتی سپاه پاسدارانش پول دریافت میکنند تا فقط رژه رفته و عربده کشی و گاهی خرابکاری بزدلانه بکنند در صورت یک جنگ تمام عیار، هیچکدامشان را نخواهید یافت

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو January 13, 2021 11:45 AM

سپاهیان و بسیجیان بدانند که مردم از این اخبار خوشحال میشوند چون شما عناصری وطن فروش و دشمن مردم ایران هستید دست اسرائیل درد نکند که انتقام مردم را باین صورت میگیرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ساسان January 13, 2021 02:39 PM

دست شان درد نکند
چند راس تروریست کودک کش و جانی کمتر و دنیائی بهتر

گزارش یا اعتراض به این نظر


tak tirandaz January 13, 2021 03:27 PM

شاه و شانه را آخوند ها میکشند و عمل را همواره اسرائیل
اسرائیل چه کار باید بکند تا شما کله پوک ها تهدیدات پوچ خود را عملی کنید ؟؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان January 13, 2021 05:42 PM

درود بیکران بر ارتش اسرائیل که همواره با اینگونه حملات برق آسا، دقیق و غافلگیرانه به نیروهای اهریمنی جمهوری عسلامی دل مردم ایران را شاد ساخته!

گزارش یا اعتراض به این نظر


ممد January 13, 2021 06:54 PM

چرا از بمباران مواضع اسراییل خبر منتشر نمیکنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


داش عباس January 15, 2021 10:07 AM

جناب حاج ممد، اگر روزی حتی یک اسب در اسراییل ب و زه، اخبارش رو سرتاسر دنیا پخش میکنن جهت اطلاع ممد و هم اخوریهای ساندیس خورش، هنوز یه توپ تنیس هم نتونستن تو‌سرزمینهای اسراییل بندازن

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان January 15, 2021 10:12 AM

چنانچه تا کنون شورای قیام تشکیل یافته بود اینک بیشترین پادگانها و پایگاههای سپاه و بسیج به تصرف مردم درآمده بود!
و دیگر لازم نبود بسیاری از دوستان و همیهنان ما برای رسیدن به آزادی و بازپس گیری کشور به انتظار کمکهای خیالی آمریکا بنشینیم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی January 15, 2021 03:27 PM

حقوق بشرسوریه که درلندن مستقراست دیروزاعلام کردتعدادکشته شده ها درحملات اخیرازمرز100 نفرگذشته وبه112 تن رسیده است وتاکید داشته که هنوزمشخص نیست درزیرویرانه های اماکن بمباران شده کشته های بیشتری باشندیاخیر بنظرمیرسدکه تعدادکشته شدگان درحملات اخیرازمرز 112 نفرهم فراتربرودوجمهوری اسلامی وسرداران وکارگزاران آدمکش آن لب فروبسته وهمه چیزراتکذیب میکنند مردم ازخودمیپرسندپس این انتقامی که مدام خامنه ای وروحانی وسردارن حلبی بردوشش مثل سلامی ورضائی ودیگرسرداران اسلامی میگویند چه زمانی میخواهدصورت بگیرد وعمدتا"بانیش خند تلخی میگویند کدام انتقام؟؟ اوضاع دردرون کشورهیچ زمانی با شدت این چند ماهه گذشته انفجارآمیزنبوده ونظام احمق اسلامی حتی دلشیفتگان خودش راهم براثرضعف وناتوانی ودروغگوئیهای بی محتوای پی در پی دارد ازدست میدهد

گزارش یا اعتراض به این نظر


اسلامگرایی بایستی نابود شود !!! January 16, 2021 07:57 AM

با خروج تیم ترامپ از کاخ سفید در هفتهٔ آینده، اسرائیل شخصأ و به تنهایی فشارهای خود را علیه مواضع نیروهای شیعه در عراق، سوریه و حتی لبنان را شدت خواهد بخشید و با حملات سنگین خود، فرصت نفس کشیدن را از این «دشمنان انسانیت» را خواهد گرفت
اسرائیل با این حملات سنگین و مرگبار خود نه تنها در دفاع از موجودیت خود و امنیت مرزهای خود، عمل می کند بلکه خود را متعهد به «حفظ و دفاع از جوامع بشری امروزی و تمدن های بشریت» کرده است
از «نتایج مثبت» این بمباران های سنگین اسرائیل، «تضعیف فیزیکی و روانی اسلامگرایان» است که «به خون بشریت تشنه» هستند و کشور اسرائیل خود را متعهد به نابودی کامل «ویروس اسلامگرایی» در منطقه و جهان کرده است
کشورهای جهان بایستی از اسرائیل یاد بگیرند و آن را «الگوی دفاع از بشریت و حقوق انسانی» خود کنند
دیر یا زود، ائتلاف بزرگی در منطقه غرب آسیا به رهبری اسرائیل علیه اسلامگرایان تبهکار و خون آشام، شکل خواهد گرفت و به پدیدهٔ اسلامگرایی در منطقه برای همیشه پایان خواهد داد

در روزها، هفته ها و ماه های آینده منتظر خبرهای خوب بیشتری در این مورد باشید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام January 19, 2021 01:54 PM

خطاب به خامنه ای و سگهای هار اسلامی: دنبال پیمان دفاعی با روسیه هستید؟ روسیه اگر عددی بود از ارمنستان در مقابل آذربایجان دفاع میکرد ارمنستان هم پیمان دفاعی با مسکو داشت و آذربایجان پیمان دفاعی با ترکیه و اسراییل چه کسی جنگ را برد؟ چه کسی خفت کشید؟ روسیه و عمل به قول و قرارهایش؟ زرشک

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:
  19479 بازدید |