آدرس پست الکترونيک [email protected]

تازه ترين اخبار ما را در سايت يا وبلاگ خودتان بگذاريد









سه شنبه، 31 فروردین ماه 1400 = 20-04 2021

یک سرکرده دیگر سپاه قدس بطرز مشکوکی فوت کرد+عکس

رسانه های حکومتی گزارش دادند که پاسدار محمدعلی حق‌بین از فرماندهان سپاه قدس گیلان و از فرماندهان موثر در جنگ سوریه بر اثر کرونا درگذشت.

این منابع نوشتند: سردار حق‌بین از جمله یاران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت بود که در عملیات آزادسازی نبل و الزهرا در حلب سوریه نقش مؤثری ایفا کرد.

علت مرگ این سرکرده سپاه قدس هنوز دقیقا مشخص نیست. رسانه های حکومتی پیش تر در باره مرگ پاسدار حجازی نیز ادعا کرده بودند که او نیز بر اثر کرونا مُرده است. اما بعدا منابع آگاه در منطقه خبر دادند که وی در اثر آلودگی به مواد رادیوآکتیو در سوریه به هلاکت رسیده است.

یک آخوند حکومتی بنام "فرحزاد" که کارشناس برنامه های دینی صداوسیما معرفی شده در یک برنامه تلویزیونی گفته است: بیماری سردار حجازی ۲۴ ساعت طول کشیده است. سابقه بیماری هم نداشتند. یک دفعه قلب شان ایستاده، یک ویروسی آمده که این ویروس کرونا نبوده است.




اردلان March 7, 2021 02:00 PM

خامنه ای این جنایتکار و سر نوکر بیگانگان بعنوان رهبر جمهوری عسلامی از حامیان اصلی تروریستهای حزب الله لبنان و فلسطینی بیشترین نیازهای مالی و تجهیزات کشتارهای جمعی آنان را تا کنون از جیب مردم اسیر ایران فراهم ساخته!
حذف خامنه ای و تمامی سران و مزدوران آدمکش و شناسایی شده رژیم بابرنامه و بصورت موفقیت آمیز توسط مبارزین مسلح اما مردمی باید به سر انجام برسد!
جوانان مبارز میتوانند محله به محله با یکدیگر نزدیک و متحد شوند و با تشکیل گروهایی که مزدوران آدمکش رژیم را شناسایی و معرفی کنند!
تقویت حس مبارزه جویی جوانان در برابر مزدوران تا دندان مسلح رژیم سبب تخریب روحیه بسیجیان و بهم ریختگی برنامه های آنان را ایجاد خواهد کرد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا March 7, 2021 02:45 PM

مشکل شماها عرعر کنان جمهوری جنایت و کودک کش اینست که شماها مردمی ندارید مردم ایران با اکثریت قاطع همراه و پشتیبان اسرائیل و امریکا هستند و با هر حمله ای که بمذدوران شما از طرف خلبانان توانای اسرائیل صورت می‌گیرد هورا می کشند
شما ها فقط عرعر میکشید و تهدید و دروغ , هر تروریست جنایتکاری در این کره زمین مسئولیت جنایت خود قبول میکند , ولی شما جنایتکاران شیعه شجاعت قبول مسئولیت را ندارید , شماها و یاران تروریستتان شما فقط توانائی کشتن کودکان , زنان و انسان‌های بی سلاح را دارید دوستان اسرائیلی مردم ایران دریک قدمی شما دروغگویان و جانیان هستند , ولی شماها قربان صدقه اخوند کودک کش میروید و در تاریکی از ترستان عربده میکشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا March 12, 2021 03:51 PM

مردک پفیوز چاقو کش , برو جنازه های مزدور شیعتان را در سوریه جمع آوری کن , حنای تو برای ملت ایران دیگر رنگی ندارد
حنای شما برای حسن نصراله و دیگر ادم کشان مثل خودتان قابل استعمال است

گزارش یا اعتراض به این نظر


مسعود March 12, 2021 05:02 PM

سفارش سنگ پا از چین کشور دوست وبرادر وغارتگر باری خودت ورهبر الدنگت بده تنت میخاره یک موشک تبدیلت کنه به کتلت

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی March 12, 2021 05:38 PM

لاف زدن وگزافه گوئی های بی پایه واساس در جمهوری ولایت فقیه یک اصل نهادینه شده است پایوران این حکومت جاهل و درمانده آنقدر بی آبرو و وامانده شده اند که بعضا سخنانی میگویند که در میان خودشان هم مشتری ندارد در حقیقت چرند گوئی و سرهم کردن اباطیل از سوی کارگزاران رژیم ولی فقیه همان ماهیتی را دارد که در قدیم بعنوان قمپوز درکردن از آنها یاد میشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو March 12, 2021 10:27 PM

سرکرده نیروی قدس انکارقدرت بینائی شان کم شده ولازم است ازاحمدی نژاد عینکی قرض کنند که ببینند احمدی نژاد با هزینه دها میلیارددلار اسرائیل را محو و ازنقشه جهان پاک کرده است ودیگری نیازی به خراب کردن دیوارنیست ! !بیشرف تازی فقط قدرت خراب کردن دیوارهای اتاق زن بی سرپرست فقرزده درایران را دارید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


چنگال عدالت !!! April 20, 2021 09:49 PM

ویروس جدید، «ویروس مرگ سرداران سپاه» است که «پاندمی» آن به جان یکایک این اجنبی تباران ایران فروش خواهد افتاد

یکی به یکی، جان این «وحوش اسلامی» را خواهد گرفت

«ترس و نگرانی عمیقی» در جان یکایک این به اصطلاح «سرداران اسلام» (خون آشام ومرتجع) افتاده و یک به یک در «گرداب مرگ درد آور» خویش گرفتار خواهند شد

هیچکدام از این فرماندهان پوشالی و خون آشام سپاه، شب ها خواب خوشی ندارند و شب ها با لرز، دلهره، ترس و وحشت به رختخواب خود می روند و از فردای خود و خانوادهٔ خود بسیار بسیار ناآگاه و نگرانند

حالا همین فردا دیوانهٔ روانی حسین سلامی، سرکردهٔ سپاه اشغالگران از اختراع جدید سپاه، «دستگاه سکته یاب» پرده برداری خواهد کرد تا شاید کمی از نگرانی ها و وحشت همقطرانش بکاهد
حتی اختراعات و پژوهش های عجیب سپاه در زمینه های:
• دستگاه کرونا یاب اسلامی!
• دستگاه سکته یاب اسلامی!
• دستگاه رادیو اکتیو یاب اسلامی!
• دستگاه میکروب یاب اسلامی!
• دستگاه ویروس و باکتری یاب اسلامی!
هم کمکی به جان فرماندهان پوشالی سپاه نخواهند کرد

«ویروس پاندمی نابودی سران سپاه» در حال شیوع سریع خود در میان سپاهیان است و آنها را یک به یک «به کام شیرین مرگ و بهشت برین شهادت اسلامی» خواهد برد

دیدارتان در دوزخ، شاد باد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آغاز شمارش معکوس !!! April 20, 2021 10:25 PM

آغاز شمارش معکوس مرگ سرکردگان سپاهیان خون آشام در ایران اشغالی شروع شده
هر چند هفته، یک فرماندهٔ پوشالی سپاه در گوشه و کنار ایران بطور «مرموزی» سَقط، تلف و حذف خواهد شد
لیست بلندی از اسامی این خون آشامان اسلامی را سازمان های جاسوسی و اطلاعاتی خارجی در اختیار دارند و در هرکجا، در هر زمان و با هر توانایی که در دست دارند با آن مقابله خواهند کرد

رضایی، سلامی، دهقان، قاآنی، فدوی، حاجی زاده، تنگسیری در صدر لیست سازمان های اطلاعاتی بیگانه قرار دارند
با حذف افراد بالا، درهم شکستگی در صفوف سپاه ایجاد خواهد شد و بقیه حساب کار خود را خواهند کرد که به فروپاشی کامل ارکان سپاه اشغالگران اسلامی منجر خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو April 21, 2021 02:32 AM

احتمالا دو جبهه موافق و مخالف مافیائی درون نظام به جان یکدیگر افتاده اند و یکدیگر را حذف میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان April 21, 2021 07:57 AM

بنظر من سقط شدن فرماندهان سپاه قدس یکی پس از دیگری به احتمال قوی توسط خطرناکترین ویروس حال حاضر جهان یعنی مافیای تحت امر خامنه ای این سر نوکر بیگانگان انجام گرفته!
به احتمال بسیار حذف دیگر سران سپاه و دیگر دست اندرکاران رژیم که خارج از حیطه مافیای مذکور میباشند یکی پس از دیگری انجام خواهد گرفت!
همچنین به احتمال زیاد انجام این ترورهای سیاسی و نظامی درون رژیم برای استحکام پایه های لرزان جمهوری عسلامی از سوی بیگانگان اربابان ملاها برنامه ریزی شده و میتواند در ارتباط با افسانه برجام۲ ارتباط مستقیم نیز داشته باشد!
در آخر: تمامی ترورهای انجام گرفته از ابتدای اشغال ایران توسط خمینی جنابتکار و یاران بی سروپایش تا کنون با همین هدف و توسط مافیای مذکور اجرا شده!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:
  41540 بازدید |