
ترامپ به انبیسی نیوز:
من خواستار این نیستم که لبنان بخشی از یک توافق کوتاهمدت با ایران باشد.
من هیچ دارایی یا تحریمی از ایران را از قبل و به عنوان بخشی از هیچ توافقی آزاد نخواهم کرد.
اگر به توافقی برای پایان دادن به جنگ برسیم، با ایران برای بازیابی و از بین بردن اورانیوم غنیشده با غنای بالا همکاری خواهیم کرد.
توافق آتشبس با ایران به درخواست برخی افراد بسیار خوشنیت حاصل شد.
اگر ایران رفتار خوبی داشته باشد و کار خوبی انجام دهد، آنگاه گفتگو را آغاز خواهیم کرد.
اگر به توافق نرسیم، نیروهای نظامی آنها را بیشتر تضعیف خواهیم کرد تا زمانی که نیروهای ما بتوانند با خیال راحت اورانیوم را بردارند.
ما نیروهای آمریکایی را تا رسیدن به توافق نهایی با ایران در منطقه نگه خواهیم داشت.
هزینههای ایران غیرقابل تحمل است زیرا اقتصادش در حال فروپاشی است.
به دلیل محاصره دریایی روزانه بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون دلار ضرر میکند.
آمریکاییها وقتی جنگ تمام شود، احساس آسودگی خواهند کرد.
بخشی از چالش دستیابی به یک صلح سریع این است که مستلزم تغییر اساسی در نگرش دیرینه تهران نسبت به ما است.
نمیخواهم بگویم که آیا میدانم رهبر ایران کجاست، اما احتمال زیادی وجود دارد که میدانم. او به شدت مجروح شده است.
دلیل اعمال محاصره دریایی علیه ایران این است که آنها سعی کردند محاصره را اعمال کنند و اکنون ما آنها را محاصره کردهایم.
اگر پرزیدنت ترامپ خواهان این است که نگرش تهران به ایالات بزرگِ متحده
تغییر کند,تنها راهش این است که چند آدم درست و حسابی سر قدرت باشند*
اگرنه این حکومت بدون شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل,یک روز هم دوام
نمی آورد*و این شعار هم فقط برای تحمیق و سرکوب است نه میهن پرستی*
مردم بهتر است این دو دستگی نا بخردانه (مشروطه و جمهرری)را کنار
بگذارند و موقتا همین سیستم جمهرری (نه دینی)باقی بماند و دگرگون شود*
و نمایندگان واقعی مردم روی کار بیایند و ملاهای مفت مفتخورِ عثمانی
و تازی به کشورهای خودشان دیپُرت شوند و مهمتر اینکه نامی روی کشورمان
نهاده شود که وجه و هویت مشترک میهن زادی (ملی) دارا باشد