آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 4 مهر ماه 1401 = 26-09 2022

قابل توجه مردک پاچه‌خوار که می‌خواست کاخ سفید را حسینیه کند

پلمپ خانه شخصی علی کریمی؛ حذف سردار آزمون از تیم ملی

تصاویر دریافتی بنری روی در خانه علی کریمی ستاره سابق فوتبال ایران و آسیا را نشان میدهند که از قول "دادستانی لواسانات" روی آن نوشته شده: «بنا به دستور مقام محترم قضایی این ملک تا اطلاع ثانوی پلمپ می‌باشد!»

در روزهای اخیر و پس از حمایت علی کریمی از اعتراضات، برخی فعالان و سخنرانان حکومتی تهدید کرده بودند که املاک این چهره سرشناس فوتبال ایران و آسیا را ضبط خواهند کرد. کریمی نیز در پاسخ به این افراد نوشته بود: «عمری با جون کندن یه خانه درست کردیم، نمی‌دونستم خاری می‌شه توی چشمتون!! اگر تونستید بگیرید، فدای سر مردمم.»

در همین حال، کریم باقری دیگر سناره سابق فوتبال ایران و مربی پرسپولیس در یک استوری نوشت: «علی کریمی یک میهن‌پرست باشرف است.» اسطوره فوتبال ایران در پستی اینستاگرامی ضمن حمایت از علی کریمی، پاسخ اهانت حسن عباسی، سخنران طیف افراطی اصولگرایان، را داد و نوشت: «علی کریمی نه خائن است نه وطن فروش، بلکه یک میهن پرست با شرف است. قابل توجه مردک پاچه‌خوار که می‌خواست کاخ سفید را حسینیه کند. تو با این ادبیات سخیف به هر قشری از جامعه توهین کرده‌ای و می‌کنی کسی هم نیست جلوی تورو بگیره و هر روز گستاخ تر از دیروز پیش می‌روی. همه‌ی ما بخاطر رفتن کسانی امثال تو به خیابان ها آمدیم. شماها برای این مردم چه کرده‌اید جز حرف بیهوده و توهین به قهرمانان آنان.»

سردار آزمون به دلیل حمایت از اعتراضات، از تیم ملی خط خورد؟!

از سوی دیگر، برخی خبرنگاران ورزشی به نقل از مدیران تیم ملی خبر داده‌اند که سردار آزمون ستاره خط حمله تیم ملی ایران در پی انتشار استوری‌اش در حمایت از اعتراضات مردم، به بهانه مصدومیت در دیدار دوستانه مقابل سنگال حضور نخواهد داشت!

سردار آزمون، دیروز با انتشار یک استوری در اینستاگرامش نوشت: «بخاطر قانون تیم ملی تا الان نتوانستیم چیزی بگوییم تا اردو تمام شود؛ اما دیگر طاقت نیاوردم، تهش خط خوردن از تیم ملی است که فدای یک تار موی زنان ایرانی. به هیچ عنوان هم این [استوری] پاک نمی‌شود، هرکاری می‌خواهند انجام دهند، شرم بر شماها که آدم‌ها را به راحتی می‌کشید. زنده باد زنان ایرانی».

براساس اخبار منتشر شده در رسانه‌های داخلی، سردار آزمون و علیرضا بیرانوند در جریان بازی ایران و اروگوئه مصدوم شده اند و در بازی بعدی مقابل سنگال حضور نخواهد داشت. این خبر در حالی اعلام شده که این دو بازیکن در همراهی با اعتراضات ایران استوری هایی در صفحات اینستاگرام خود منتشر کرده بودند.

بیرانوند در پستی که دقایقی بعد حذف شد نوشته بود: «مادران، خواهران، و دختران وطنم، صدای من صدای شماست و ندای درونم هم نوای با شماست».

در پایان پست بیرانوند آمده بود با تمام وجود از خواست و اراده مردم حمایت می کند و کنار مردم می‌ایستد. صفحه اینستاگرام آزمون هم بعد از انتشار استوری که گفته بود اگر از تیم ملی خط خوردم، فدای تار موی زنان ایرانی، توسط بازیکنان و صفحه رسمی فدراسیون فوتبال آنفالو و بعد هم تمامی پست های آزمون از صفحه او حذف شد!

این اقدام موجب گمانه‌زنی‌هایی در مورد حذف احتمالی سردار از تیم ملی فوتبال شده است.



بهرام September 27, 2022 05:25 AM

راه حل پلمب خانه علی کریمی خیلی ساده است و او میتواند خیلی ساده به خانه اش برود و درش را باز کند و واردش شود و هر کسی هم که مزاحمش شد با یک مشد و لگد جوابش را بدهد چون این کاری که شده غیر قانونی است و حتی قانون جمهوری اسلامی هم به کسی چنین اجازه ای نمیدهد که درب منزل کسی را پلمب کند و تا کنون نه شده و حتی شنیده شده که کسی چنین کاری کرده باشد این کارها به دلیل بی سوادی و حماقت مسئولین جمهوری اسلامی انجام میشود و هیچ کسی نمیتواند خانه های مردم را با حکمی از چنگشان بیرون بکشند یا پلمب کند
خر که شاخ و دم ندارد ولی بخدا از مسئولین جمهوری اسلامی فهم و شعورش بیشتر است ولی در مورد سردار آزمون هم دیگر بازیکنان میتوانند بگویند که اگر سردار نباشد ما هم بازی نمیکنیم این دیگر به وجدان و شرف دیگر بازیکنان تیم ملی بستگی دارد که از مردم حمایت میکنند یا نه

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار September 27, 2022 12:52 PM

درود به شرف کریم باقری * این روز‌ها در تاریخ ثبت می شود و ملت و نسل آینده هرگز فراموش نمی کند آنهایی را که در کنار میهن و ملت قرار گرفتند *

به سردار آزمون هم بگویید تازه وارد تیم ملی ایران شدی و تازه لقب سرداری به تو برازنده شد * بازگشت عاشقان ایران به مام وطن را شاد باش می گوییم *

*** اتحاد، عشق به میهن، عشق به هم نوع، پیروزی ***

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: