آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 2 مرداد ماه 1401 = 24-07 2022

دولت بایدن نباید به رئیسی ویزای ورود به آمریکا بدهد

یک عضو مجلس نمایندگان آمریکا در توئیتی درباره اجلاس آتی مجمع عمومی سازمان ملل نوشت: بایدن نباید به رئیسی ویزای ورود به آمریکا بدهد.

کلودیا تنی نوشت: رژیم ایران به توطئه‌های خود برای کشتن آمریکایی‌ها در خاک ما ادامه می‌دهد. در مورد این طرح‌ها بالاترین سطوح رژیم از جمله رئیس‌جمهور رئیسی تصمیم می‌گیرند....هیچ ابهامی وجود ندارد: پرزیدنت بایدن بدون شک نباید به رئیسی و جلادان وی ویزای ورود به آمریکا بدهد.

گفتنی است سال گذشته شماری از نهادهای مدنی و سازمان‌های حقوق بشری با استناد بە سوابق جنایتکارانه رئیسی خواستار جلوگیری از ورود او به نیویورک برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل شده‌ بودند.

همچنین رئیسی سال گذشته از ترس بازداشت سفر خود بە اسکاتلند را لغو کرد. شماری از فعالان حقوق بشر و بستگان قربانیان اعدام‌‌ها در ایران طی یک درخواست رسمی از پلیس اسکاتلند، خواهان دستگیری رئیسی به جرم جنایت علیه بشریت شدە بودند.





ایران فردا July 24, 2022 02:28 PM

مصونیت دیپلماسی حدی دارد ٫ اگر امریکا به این جنایتکار که قاتل هزاران جوان ایرانی است ویزا بدهد ٫ من یکی به دموکراسی امریکا شک می‌کنم
این کثافت اسلامی هزاران زن ومرد ایرانی را با یک اشاره دست به کام مرگ فرستاد و پیکر های انها را با کامیون های گوشت بری خون چکان به خیال این اخوند جنایتکار در گورهای دست جمعی از نظر ها پنهان کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: