آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 14 بهمن ماه 1398 = 03-02 2020

فیلم؛ تنفس مصنوعی به خامنه ای در آستانه انتخابات

در آستانه نمایش انتخابات باز مدعیان اصلاحات به کمک ولی فقیه آمده و به او تنفس مصنوعی میدهند

مصطفی تاجزاده: ...یکی از دلایل افشای دروغ هواپیما شخص روحانی بود. ایستادگی کرد تا اعلام شود. معلوم نیست اگر کس دیگری بود، مثلا اگر یک سپاهی رئیس‌جمهور بود، می‌پذیرفتند که ما موشک زدیم به هواپیما. این مسئولیت‌پذیری مثل قتل‌های زنجیره‌ای است! وقتی افشا شد خیلی از مسائل تمام شد....




www.youtube.com/watch?v=R9wp9qUcu_E

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



امیر February 4, 2020 08:44 AM

آفرین خسته نباشید لطفا، یک موقع قولنج نکنید اینقدر زحمت کشیدید !

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی February 4, 2020 09:45 AM

تاجزاده داره التماس وتضرع میکنه که شایدآقا فرمان بدهدیک بخشی از اصلاح طلبان که بایدآنان راهمردیف خامنه ای وحسن عباسی وروحانی برشمردتائید صلاحیت بشوند ودرگردونه نمایش مسخره انتخابات نقشی ایفا کنند وراهی اصطبل بهارستان شوند والاگزراشهائی که بتازگی منتشر شده وازرسانه های ایرانی برون مرزی اعلام گردیداولین کسی که از رمزو رازهدف قراردادن هواپیما مطلع شده شخص خامنه ای بوده که توسط سازمان اطلاعات سپاه به اواطلاع داده شده بوده وحسن روحانی هم نمیتوانددرهمان ثانیه های اول بیخبربوده باشد نظام الهی ولائی اگر میتوانست مقاومت کند وشواهدی دردست کشورهای خارجی بویژه آمریکائیها نبودمحال بودکه اینها بپذیرندهواپیما موردهدف قرار گرفته است سئوال اینست که چرا تاجزاده درموردسقوط آسمان وکشته شدن محیط زیستی ها دریاسوج قلم فرسائی نکرد؟؟؟؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام February 4, 2020 10:01 AM

جانورانی که تا دم آخر دروغ پشت دروغ تحویل میدهند و حتی از خون آن بیگناهان بی پناه در جهت مقاصد سیاسی کثیفشان استفاده میکنند تنها لیاقت یک رای را دارند: رای مردم ایران برای سرنگونی

گزارش یا اعتراض به این نظر


فریبرز February 4, 2020 11:14 AM

ملّت ایران در پاسخ به ”قتلهای زنجیره ای“ این حضرات را ”حذف زنجیره ای“ خواهد کرد یعنی یکی را که بیندازی باقی مثل حلقه های زنجیر دنبالش کشیده می شوند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: