آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 14 خرداد ماه 1393 = 04-06 2014

دعواهای درونی رژیم حتی بر سر گور امام

خبرگزاری مهر: حسن روحانی رئیس جمهوردر مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شامگاه سه شنبه در حرم مطهر آن امام فقید گفت: با اختلاف و تفرقه انقلاب پیشرفت نمی‌کند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برای ادامه حرکت در مسیر پیشرفت و ثبات دو شرط وجود دارد افزود: شرط اول وحدت، اتحاد، همبستگی حول محور اسلام، قانون اساسی و رهبری است.

رئیس جمهور گفت: اگر دست به دست هم بدهیم و از اختلاف، انشقاق و شکاف پرهیز کنیم و نگذاریم عده ای در میان این مردم اختلاف و تفرقه ایجاد کنند به پیشرفت خواهیم رسید.

روحانی تصریح کرد: امروز اگر همه در خط امام قرار گیرند موفق خواهیم شد. هیچ کس فکر نکند که با اختلاف و تفرقه، نظام ما و انقلاب ما پیشرفت خواهد کرد.


ادامه حملات نمایندگان ولی فقیه به روحانی

با آنکه وزیر اطلاعات دولت روحانی گفته رهبر با احضار مسئولان رسانه‌هایی که علیه دولت «دروغ‌پراکنی» می‌کنند با آنها به شدت برخورد کرده است، اما حملات شدید نمایندگان ولی فقیه علیه روحانی همچنان ادامه دارد.

به گزارش دیگربان، آخوند احمد علم‌الهدی٬ امام جمعه مشهد گفته حسن روحانی «حرف‌هایی» می‌زند که پیش‌تر در زمان وقایع سال ۱۳۸۸ زده می‌شد و این مسئله از «بدبختی‌ها» است.

علم‌الهدی روز سه‌شنبه (۱۳ خرداد) به سایت «صبح توس» گفته «سخنانی که برخی در دوران فتنه ۸۸ می‌زدند، امروز رئیس جمهور می‌زند که این خود بدبختی ماست.»

وی افزوده «بدون شک اگر به خاطر دین مردم نبود، جوانان این مرز و بوم در دفاع مقدس به شهادت نمی‌رسیدند و حتی اگر به خاطر دین نبود، آقای روحانی، به عنوان یک طلبه رئیس جمهور نمی‌شد.»

امام جمعه مشهد اضافه کرده «سخنان اخیر رئیس جمهور اگر به این منظور صورت گرفت که دل یک جریان بی‌دین و سکولار را خوش کند، به نظر من کار اشتباهی است.»

احمد علم‌الهدی و احمد خاتمی به همراه چند روحانی محافظه‌کار دیگر از سخنان حسن روحانی مبنی بر اینکه نمی‌توان به زور مردم را به بهشت برد٬ به شدت خشمگین هستند.

آن‌ها در یک هفته گذشته به طور تلویحی استفاده از زور برای هدایت مردم به بهشت را تائید کرده و هشدار داده‌اند مقابل کسانی که می‌خواهند مانع به بهشت رفتن مردم شوند٬ خواهند ایستاد.

حسن روحانی نیز در واکنش٬ آنها را افراد «بیکاری» خوانده که‌ شناختی از دین ندارند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: