آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 بهمن ماه 1392 = 26-01 2014

لس آنجلس تایمز: یک رأی سناتورها و استارت جنگ

گزارش لس آنجلس تایمز از تنها یک رأی سناتورهای آمریکا که استارت جنگ بین رژیم ایران و آمریکا را خواهد زد.

به گزارش نامه‌نیوز، روزنامه لس‌آنجلس تایمز در گزارشی نوشت: طرح مجلس سنای آمریکا که تحریم‌های جدید را علیه رژیم تهران ارائه می‌دهد حمایت 59 سناتور که اکثریت قابل توجهی برای تصویب این طرح محسوب می‌شود را به خود اختصاص داده است و تنها به یک رای مثبت دیگر برای تصویب طرح مورد نیاز است.

حامیان این طرح پیش بینی کردند که به زودی بیش از 60 رای مثبت به این طرح اختصاص خواهد یافت، تعداد حامیانی که برای تصویب این طرح در مجلس سنا مورد نیاز است.

بر این اساس، تحریم‌های جدید مد نظر سناتورهای آمریکایی فورا و یا در حال حاضر به رژیم ایران ضربه وارد نخواهد کرد بلکه این تحریمها در صورت شکست مذاکرات هسته ای و یا انجام آزمایش موشکی و یا حتی حمله از سوی متحد رژیم ایران یعنی حزب الله لبنان عملی خواهد شد.


رجزخوانی توخالی سپاه پاسداران علیه آمریکا

رادیو فرانسه: سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در واکنش به تهدیدات اخیر جان کری وزیرامور خارجه آمریکا آمریکا مبنی براحتمال استفاده از گزینه های نظامی علیه ایران شدیداً واکنش نشان داده و خطاب به وی گفت: "این را بدانید که نبرد مستقیم با آمریکا قوی ترین رؤیای مردان مؤمن و انقلابی در سراسر جهان است."

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد:"آقای کری! آمریکا و قدرت های نظامی او، در مقابل چشم مردم مجاهد و با ایمان ما بسیار کوچک و حقیر هستند. اگر شما تخصص و فهم مسائل نظامی یا امنیتی را ندارید از کارشناسان مجرب خود بپرسید که آیا واقعا آمریکا توان و طاقت تحمل تبعات خانمان برانداز عمل کردن این گزینه علیه ایران را دارد؟

بنابر گزارش خبرگزاری فارس، این سخنان را سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروزدر واکنش به سخنان اخیر جان کری وزیر امورخارجه آمریکا به هنگام بازدید از توانمندی های دانشگاه امام حسین اظهار داشته است.

وی طی سخنانش خطاب به وزیر امورخارجه آمریکا به اوهشدار داده است: "بدانید ایران و ایرانی از تهدید خارجی، نمی ترسد و برعکس، عامل انسجام جامعۀ مومن و غیرتمند ایران و متحدین انقلابیش در سراسر جهان است و حوادث تاریخی پس از انقلاب نیز گونه این ادعا است. بنابراین به شما توصیه می کنم، اعتبار کلامتان را متناسب با توانمندی های خود و طرف مقابلتان خرج کنید، و بیش از این خود را مضحکۀ جامعۀ غیور و انقلابی ایران اسلامی قرار ندهید."



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: