آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 19 اسفند ماه 1392 = 10-03 2014

ربودن مرزبانان؛ رفسنجانی: این چه مرزداری است؟

سایت تابناک: آیت الله هاشمی رفسنجانی در سخنرانی خود در دومین نشست دست اندرکاران حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، با ابراز تاسف از گروگان گرفته شدن پنج سرباز ایرانی توسط اشرار گفت: ایجاد امنیت و مرزبانی وظیفه اصلی دولت است؛ دولت باید مرزداری خوبی کند تا چند اشرار نتوانند به آسانی سربازان ما را به گروگان گرفته و بگویند فلان کار را کنید تا سربازان شما را آزاد کنیم. من فیلمی در مورد چگونه گروگان گرفته شدن این سربازان دیدم که متاسف شدم و نمی‌دانم که فیلم ساختگی است یا خیر.

وی افزود: در این فیلم پنج سرباز در بلندی در اتاقکی خوابیده بودند که سه شرور به راحتی به آنها حمله کرده و توانستند دست و پایشان را ببندند. این چه مرزداری است؟ معلوم است که آن جا خطر دارد و باید مراقب بود و نمی توان با پنج سرباز از آنجا حفاظت کرد. به این شکل که مرزبانی نمی‌شود.

همزمان محمدحسن آصفری عضو هيئت رئيسه کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس با اشاره به گزارش دستگاه‌های دولتی و امنيتی جمهوری اسلامی به اين کميسيون درباره سربازان به گروگان گرفته شده ايرانی، گفته که خروجی گزارش ارائه شده حکايت از آن ندارد که قرار است اين مرزبانان به زودی آزاد شوند



Reza March 10, 2014 11:01 AM

مردک کدام اتاقک ؟ به کپر می گی اتاقک ؟! پول مملکت را تا ریال آخر دوزدیدید ! تازه معلوم نیست که این کپر مرزبانی چگونه توسط خود همین سربازان بی چاره سر پا شده است که شما در آسودگی کامل به دزدی پول نفت و گاز و سرقت اشیاء عتیقه باستانی ادامه بدهید !

گزارش یا اعتراض به این نظر


mitra March 10, 2014 04:19 PM

ز کی تا به حال رفسنجانی درقدو قواره پزشکان قارا گرفته درسته که از دولت سرنفهمی ملت ایران دست نشانده اش رئیس جمهور شده وکفشی به پای ایشان رفته را افتاده ونطقشان باز شده اما شاید دوره شش ماهاه طب قم را مثل دوره ایت الله هی طی کرده باشد بیچاره پزشکانی که پای منبر این اقا سینه باید بزنند ازروی ناچاری

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: