آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 27 اردیبهشت ماه 1402 = 17-05 2023

انتخابات سال ۲۰۲۴آمریکا؛ افزایش نگرانی در اردوگاه دموکرات‌ها

وال استریت ژورنال در گزارشی به نقل از یک عضو ارشد حزب دموکرات آمریکا نوشت: برخی از دموکرات‌ها متوجه شده اند که امکان ریاست جمهوری دوباره ترامپ در سال ۲۰۲۴ میلادی وجود دارد.

داگلاس شوئن گفت: متاسفانه اکثریت جمعیت کشور از جمله بسیاری از رای دهندگان دموکرات این گونه فکر می‌کنند و باور دارند بایدن نباید دوباره نامزد شود.

وی افزود: اگر روند افول بایدن در نظرسنجی‌ها بیش از پیش ادامه یابد، آن گاه این امکان وجود دارد که رهبران دموکرات کنگره او را تشویق نمایند که به دنبال کناره گیری از رقابت انتخابات ریاست جمهوری باشد.

این عضو حزب دموکرات گفت: چنین احساساتی در ماه‌های آینده به دلیل در آستانه رکود قرار گرفتن اقتصاد ایالات متحده تشدید خواهد شد. هم چنین، اگر تا آن زمان عملکردهای شخصی بایدن مانند مسائل حقوقی هانتر پسرش آشکارتر شود او به طور بالقوه ناتوان‌تر به نظر خواهد رسید.

وی افزود: محتمل‌ترین سناریوی سال ۲۰۲۴ آن است که بایدن تا پایان به تلاش خود برای انتخاب مجدد ادامه داده و یا برنده شده و یا ببازد. با این وجود، اگر یک طرح جایگزین و پشتیبان را در نظر نگیریم به خود آسیب خواهیم رساند.

این عضو حزب دموکرات گفت: اگر بایدن نتواند برای انتخاب مجدد نامزد شود، "کامالا هریس" معاون رئیس جمهور جانشین طبیعی او خواهد بود. با این وجود، محبوبیت هریس حتی از شخص بایدن نیز کم‌تر است. علاوه بر این ترامپ قادر خواهد بود هریس را در یک مسابقه انتخاباتی عمومی زیر پا بگذارد.





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: