آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 20 اردیبهشت ماه 1402 = 10-05 2023

از زبان خودشان؛ به مردم تریبون دهید تا بفهمید چقدر از شما بیزارند

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی که در انتخابات مجلس یازدهم به دلیل عدم التزام به اسلام رد صلاحیت شده بود، در واکنش به دریافت خودروهای شاسی بلند توسط نمایندگان مجلس در گفتگو با رویداد 24 می‌گوید: به مردم تریبون بدهید تا بگویند چقدر از شما بیزار هستند

وی گفت: اخباری که از فساد و رانت و آقازادگی منتشر می‌شود، در روحیه مردمی که در سختی هستند و با ماهی ۶ الی ۷ میلیون تومان سر می‌کنند، تاثیرات بدی می‌گذارد. موضوعی که بسیار تاسف‌بار است، اخباری است که مکرر از رانت و فساد‌ها شنیده می‌شود. شنیده می‌شود که علاوه بر مجلسی‌ها، دولتی‌ها هم شاسی‌بلند دریافت کرده‌اند. حالا به جای اینکه از مردم عذرخواهی کنند می‌گویند این گدابازی‌ها چیست!

ببخشید ما نمی‌دانستیم شما‌ها خان‌سالار تشریف دارید! آن زمان که می‌آمدید گفتید که از نردبان مستضعفین بالا آمده‌اید. این‌ها انتظار دارند مردم زیر پایشان قربانی شوند و با ماشین‌هایشان چشم نخورند!

نمایندگان توهین‌آمیز با مردم صحبت می‌کنند و نه‌تنها عذرخواهی نمی‌کنند، بلکه ماشین‌ها را پس هم نمی‌دهند و به جای پاسخگویی افشاگری می‌کنند که مثلا دولت هم خودرو گرفته است. خب دولت گرفته، شما که می‌دانستید چرا نظارت نکردید و حرفی نزدید؟ تا دولت ماجرا را روشن کرد، شما یادتان آمد که افشاگری کنید؟

متاسفانه از همه تریبون‌ها به مردم توهین می‌کنند. یک روز به مردم می‌گویند گدا روز دیگر می‌گویند از شما بیزاریم! چگونه یک امام جمعه می‌گوید از شما بیزارم؟ خب سایتی ایجاد کنید تا مردم هم نظرشان را نسبت به شما بگویند، شما بلندگو دارید و مدام پشت بلندگو می‌روید و نظرتان را اعلام می‌کنید، به مردم هم تریبون دهید تا به شما بگویند که چقدر از شما بیزار هستند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: