آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 2 دی ماه 1401 = 23-12 2022

ارزیابی رئیس سازمان اطلاعات اسرائیل از اعتراضات ایران + فیلم

فیلم زیر: آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب...

وزیر خارجه آمریکا ضمن ابراز نگرانی عمیق از تیراندازی به معترضان در ایران، هشدار داد که قض حقوق بشر در جریان سرکوب‌ اعتراضات برای حکومت جمهوری اسلامی پیامد خواهد داشت.

آنتونی بلینکن در نشست خبری در واشینگتن و در پاسخ به پرسشی در خصوص احیای توافق هسته‌ای موسوم به برجام گفت: «فکر می‌کنم جهان به شدت بر آنچه در سراسر ایران می‌گذرد متمرکز شده است. ما همچنان عمیقا نگران تیراندازی نیروهای (حکومت) ایران به معترضان در جریان اعتراضات مسالمت آمیز، به ویژه به زنان و کودکان هستیم.»

در همین حال داوید بارنئا، رییس سازمان اطلاعاتی اسرائیل، در یک سخنرانی ضمن ستودن شجاعت معترضان ایرانی گفت: رژیم ایران انتخاب کرد که با این اعتراضات با وحشیگری بدون مرز برخورد کند و و زنان و دختران و حتی کودکان را به گلوله ببندند.

رییس موساد افزود: «هزاران نفر در خیابان‌ها در بی‌دفاعی و بی‌کمکی به قتل می‌رسند. تظاهرکنندگان ایرانی دیگر ترسی ندارند و وحشت را کنار گذاشته‌اند.»

آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب...

اشکان مروتی، شهروند سنندجی که ششم آبان ماه امسال بازداشت شده بود، در صفحه اینستاگرامش تصویری از برگه اعلام وضعیتش از طرف سازمان زندان‌ها را منتشر کرده که در آن نوشته شده اتهامش «محاربه» است. (فیلم زیر)

این اتهام می‌تواند مجازات اعدام داشته باشد و در روزهای اخیر معترضان دیگری با اتهام محاربه در ایران اعدام شده‌اند.

او در زیر این تصویر نوشته است: «آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب… جانم نه یک بار بلکه صد هزار بار فدای ایرانم جانم، فدای مردمم!»

کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز با همرسانی تصویر این برگه، خواستار حمایت از او شده‌اند. بازداشت او توسط ماموران باعث تجمع معترضان در برابر بیمارستانی شد که این جوان سنندجی به آنجا منتقل شده بود. او بعدا تصاویری از خودش را در بیمارستان در صفحه اینستاگرامش همرسانی کرد و نوشت که «بالغ بر دویست گلوله ساچمه‌ی بزرگ و دو گلوله جنگی در ناحیه شریان ران و حداقل اصابت صد باتون به ناحیه سر بعد از بیهوشی.»

از رادیو فردا، ایران انیترنشنال و بی بی سی





www.youtube.com/watch?v=F-apyDfDyk4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



حقیقتگو December 23, 2022 06:57 PM

وزیرخارجه بایدن وشخص بایدن تمام بیشرف واقعی دست ازعوام فریبی حمایت ودلسوزی ارزان قیمت گذائی ازمردم ایران بردار بیشرف حکومت ضحاک طالبان اگرجنایتگروضدمردمی است ومی خواهی پاسخگویش کنی چرا افغانستان را بایدن به همچون ضحاک طالبانی تقدیم کردید؟ حقیقت رو بگو کشورایران درکره مریخ است وحکومت ضحاک آخوندی درکره مریخ به کشتارمردم ایران مشغول است وامریکا واروپا سفینه ای برای کمک رسانی به مردم ایران درکره مریخ ندارند ولی خوش به سعادت مردم اکراین که کشوراکراین درکره زمین واقع شده است وبه این دلیل هم می باشد که رهبراکراین توانسته خودش را به امریکا برساند ودرکنکره امریکا سخنرانی کند وتقاضای دریافت میلیاردها دلارکمک مالی وجنگ افزارکند ولی این موهبت دراین چهل وچندساله نصیب هیچ ایرانی وطن پرستی درامریکا ازجمله شاهزاده رضاپهلوی نشد که به کنکره امریکا دعوتش کنن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: